سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

جذب "هیات علمی" تسریع می‌شود/ حرکت جزیره‌ای ممنوع

دکتر پیوندی با اعلام اینکه جذب هیات علمی تسریع می‌شود گفت: طرحی در دست بررسی است که بر مبنای آن گروه‌ها راسا بتوانند فردی که در دوره دانشجویی و رزیدنتی از هر نظر متعهد و لایق دیده‌اند را جذب کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: با تلاشهای صورت گرفته روند جذب هیات علمی تسریع می‌ یابد که در این راستا طرحی در دست بررسی است که بر مبنای آن گروه‌ها راسا بتوانند فردی که در دوره دانشجویی و رزیدنتی از هر نظر متعهد و لایق دیده اند را جذب کنند. 

رئیس دانشگاه با اشاره به ایجاد فضای جدید همدلی و وفاق در کشور و وزارت بهداشت و دانشگاه تاکید کرد: همواره باید ارتباط مناسبی میان گروه‌های علوم پایه و بالینی برقرار شود. همچنین پژوهش‌های علوم پایه زمینه ساز حرکت‌های بالینی هستند و در حال حاضر پژوهش‌های انجام شده در دانشگاه برون ده مثبتی داشته باشد. 

وی با تاکید بر لزوم تجمیع گروه‌های همسو و پرهیز از حرکت جزیره‌ای، انتصاب مدیران گروه‌ها براساس نظر اعضای گروه را امری ضروری و شیوه‌ای مرسوم در تمام دنیا دانست، افزود: با این شیوه گروه‌ها با اقتدار بیشتر و پویا‌تر در راه اعتلای سلامت گام بردارند. 

پیوندی با بیان اینکه پراکندگی دانشکده‌ها موجب هدر رفتن امکانات دانشگاه می‌شود، عنوان کرد: خلق منابع جدید در دانشگاه لازمه توسعه زیرساخت‌های نوین در دانشگاه است و همکاری بیش از پیش مدیران گروه‌ها با واحد بین الملل دانشگاه در این زمینه الزامی است.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.