سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور:

مدیریت غیر علمی عامل بخش بزرگی از مشکلات "حوزه سلامت" است

دکتر رئیس‌زاده با بیان اینکه حجم عظیمی از مشکلات حوزه سلامت در کشور ما ناشی از مدیریت غیر علمی است گفت: که تبعات آن در بخش‌های مختلف همچون تغذیه نمود پیدا کرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران، دکتر رئیس‌زاده رئیس بسیج جامعه پزشکی با بیان اینکه برون رفت از شرایط کنونی سلامت در کشور جز با روحیه بسیجی امکان پذیر نیست گفت: همچنین شناسایی محور‌هایی که حضور بسیجی وار در آن‌ها لازم است را جزو اولویت‌های ما است و استفاده مناسب از ظرفیت های بسیج شرط موفقیت در این حوزه است. 

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور ضمن اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص اهتمام همه دستگاه‌ها بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، این نکته را مهم‌ترین اولویت در سال آینده عنوان کرد و افزود: بهترین حوزه بروز و ظهور اقتصاد مقاومتی، بخش بهداشت و درمان است. 

وی در ادامه افزود: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی پویا، جوشان از داخل و بدون تاثیر خارجی است و جلوگیری از درمان‌های القایی و فانتزی متاثر از غرب، بهترین راه مقابله با آن است. اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه بتوانیم در شرایط تحریم بدون نیاز به خارج، بیماران خود را به بهترین نحو درمان 
کنیم. 

دکتر رئیس‌زاده با تاکید بر اینکه امروزه مدیریت در حوزه سلامت یک علم است، عنوان کرد: حجم عظیمی از مشکلات حوزه سلامت در کشور ما ناشی از مدیریت غیر علمی است که تبعات آن در بخش‌های مختلف همچون تغذیه نمود پیدا کرده است. عدم برنامه ریزی و سیاست گذاری مناسب در مواد غذایی قندی و  نمکی و فست فود موجب شده امروزه بسیاری از افراد کشور از تغذیه ناسالم رنج ببرند.


انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.