سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

بنیاد نهج‌البلاغه اردبیل سومین بنیاد فعال کشور است

مدیر بنیاد نهج‌البلاغه استان اردبیل گفت: بنیاد نهج‌البلاغه استان پس از خراسان رضوی و قم سومین بنیاد فعال کشور انتخاب شده است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ رحیم انوری در جلسه هم اندیشی اعضای هیئت علمی و کار گروه‌های تخصصی بنیاد نهج‌البلاغه در اردبیل اظهار داشت: تشکیل این جلسات می‌تواند راهکارهای عملی را در توسعه فرهنگ رجوع به نهج‌البلاغه و همچنین مطالعه این کتاب ارزشمند و تقویت بنیاد نهج‌البلاغه بیش از گذشته فراهم آورد.

انوری با اظهار خرسندی از تشکیل اولین جلسه مشترک اعضای هیئت علمی و کار گروه‌های بنیاد نهج‌البلاغه استان را پس از خراسان رضوی و قم، سومین بنیاد فعال کشور ذکر کرد.

مدیر بنیاد نهج البلاغه با بیان اینکه با مساعدت تبلیغات اسلامی استان از این پس کلاس‌های آموزشی بنیاد در سطح مساجد نیز تشکیل خواهد یافت، افزود: هم اکنون 5 کار گروه تخصصی بنیاد تشکیل یافته و به صورت فعال جلسات هفتگی تشکیل می‌دهند.

انوری در ادامه یادآور شد: کتابخانه دیجیتال بنیاد نهج‌البلاغه با بهره‌گیری از 7 هزار عنوان کتاب در حوزه معارف علوی و اسلامی آماده ارائه خدمات به نهج‌البلاغه پژوهان و علاقمندان است/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، نهج ، البلاغه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.