سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

اقدام جدی دولت برای حل مشکل آب شرب و راه‌ها

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: دولت برای حل مشکل آب شرب و راه‌ها با جدیت اقدام خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ سید کمال‌الدین میرجعفریان در جلسه بررسی مشکلات راه‌ها که با حضور معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در خلخال برگزار شد، گفت: دغدغه دولت در سال جدید تلاش برای حل مشکل آب شرب و کشاورزی و در کنار آن توسعه و آبادانی حوزه راه‌هاست.

وی گفت: در حال حاضر در نگاه به طرحها بعضی از طرحها به تکمیل خود راهی نزدیک دارند که از جمله آنها سد کوثر در شهرستان کوثر است که هم اکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل به سد بفراجرد خلخال نیز اشاره  و خاطرنشان کرد: این سد با هدف تامین آب شرب خلخال در دراز مدت در حال اجراست در حال حاضر سه تا چهارماه به آبگیری این سد در خلخال مانده که انتظار می رود در کوتاهترین زمان این دو طرح تکمیل و موجبات تحول در حوزه آب و کشاورزی در شهرستان‌‌های مذکور را فراهم آورد.

میرجعفریان در ادامه تصریح کرد: طرح خلخال سرچم که در دل آن اقتصاد و اشتغال نهفته است و باید در برنامه ریزی‌ها دیده شود و این مسیر شهرستان خلخال را به مرکز استان و در نزدیک‌ترین زمان به مرکز کشور وصل می‌کند که پارسال فعالیت زیادی با به کارگیری تمام توان مجموعه استان در حوزه راه و شهرسازی و استانداری اردبیل انجام شده است/س.

 

برچسب ها: اردبیل ، حل ، مشکل ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.