سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/ امام جمعه شهرکرد در آخرین نمازجمعه سال 92:

نوروز 93 با یاد حضرت فاطمه زهرا (س) توأم باشد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تإکید کرد: نوروز 93 با یاد حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) توأم باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام محمدعلی نکونام در آخرین نماز عبادی سیاسی جمعه سال 92 شهرکرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر افزود: حضرت زهرا (س) بانوی بزرگ اسلام است و کسی نمی تواند از نورانیت آن بانوی بزرگ کم کند.
وی تاکید کرد: همه مردم ایران فاطمی هستند و در نوروز امسال به ایام سوگواری این بانوی اسلام توجه ویژه دارند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: برخی از ویژگی های نوروز از جمله صله رحم، دید و بازدید، دیدار بزرگان، هدیه دادن، نیکوکاری و نظافت و پاکیزگی مورد تاکید اسلام است و باید به آن توجه شود.

نکونام، سالروز حمله آمریکا به عراق را یادآور شد و گفت: آمریکا در عراق، به هیچ دستاوردی نرسید و هر کجا آمریکا پا بگذارد شکست می خورد.

به گفته وی، آمریکا در نظر ملت ها جرثومه فساد و ظالم است و ملت ها از آمریکا بیزار می باشند.

امام جمعه شهرکرد، به حادثه تروریستی منافقین در سال 63 در نماز جمعه تهران اشاره کرد و گفت: منافقین به عنوان تروریست ها همیشه مورد حمایت آمریکا و نظام استکباری است و این نشان از رفتارهای دوگانه آمریکا و غرب در خصوص حمایت از تروریستهاست.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، سالروز رحلت فرزند بنیانگذار امام راحل (ره) را گرامی داشت و گفت: حاج احمد آقا، یار صدیق و همراه همیشه امام خمینی (ره) در همه صحنه ها بود.
به گفته وی؛ بیست و نهم اسفندماه سالروز ملی شدن صنعت نفت، گام کوچکی در حوزه نفت بود و استقلال واقعی نفت در دوران انقلاب اسلامی ایران شکوفا شد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.