سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال خوب مخاطبان از نمایش "آدمک چوبی"

نمایش "آدمک چوبی" متقارن با خرید نوروزی مردم با استقبال خوبی مواجه بود.

حسین پیرهادی بازیگر نمایش "آدمک چوبی" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: به شخصه بسیار خرسندم که در این نمایش در کنار اساتید بزرگ و مهربانی چون صدیقه کیانفر، داوود منفرد، محسن نقیبیان، عباس ظفری و بقیه دوستان به نقش آفرینی پرداختم.
 
وی در خصوص نقش خود در این نمایش اظهار داشت: در این پروژه ایفاگر نقش بامبول هستم که این شخصیت به نسبت کاراکتر نقش مقابل خود پخته‌تر تصمیم می‌گیرد و این دو شخصیت در ادامه قصه سعی دارند آدمک چوبی را از راه مستقیم منحرف کنند.
 
پیرهادی افزود: کاراکتر خنگول و بامبول در این نمایش شیرینی و ظرافت‌های خاص خود را دارند و در پایان داستان در موقعیتی قرار می‌گیرند که نوعی تحول در وجودشان شکل می‌گیرد.
 
وی بیان کرد: به طور اصولی با کارکترهای پیشنهادی‌ام به نوعی زندگی کرده و شخصیت مورد نظر با دیدگاه خود در ذهنم پخته‌تر می‌کنم.
 
این بازیگر اظهار داشت: به طور کلی نمایش‌هایی که برای کودکان ساخته می‌شود با اقبال خوب بچه‌ها و در کنار آن بزرگترها روبرو می‌شوند و ما برای اولین بار نمایش "آدمک چوبی" را در سال‌های گذشته در سالن قشقایی با استقبال خوب مخاطبان برگزار کردیم.
 
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان اجرای نمایش "آدمک چوبی" متقارن با خرید نوروزی مردم شده ،اما این نمایش همچنان مخاطبان خاص خود را دارد.
 
پیرهادی در مورد کار با جهانگیری کارگردان این نمایش افزود: جهانگیر طاهری کارگردانی جدی و مردمی است و افتخاردارم که در کنار این کارگردان، الفبای کاری را می‌آموزم.
 
این بازیگر تصریح کرد: در بخشی از اجرای نمایش بازیگران از بداهه استفاده می‌کردند که این امر با استقبال خوب کارگردان مواجه شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برای همه دوستان چه در زمینه تئاتر و چه سینما در سال جدید لحظاتی پر از موفقیت و شکوفایی را آرزو می‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: متقارن ، نمایش ، کودک ، کاراکتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.