سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتایج هفته دهم رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان

هفته سوم از دور برگشت رقابت های لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور با برگزاری 4 دیدار عصر روز پنج شنبه در شهرهای مختلف به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، در شهرستان رشت به دلیل عدم حضور تیم شهرداری جهرم فارس تیم نماینده گیلان توانست با نتیجه 5 بر صفر برابر حریف خود به پیروزی دست یابد.
 
در تهران تیم های گاز و شهید رجایی قزوین برابر هم پیکار کردند که در پایان این مسابقه تیم گاز تهران توانست با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را شکست دهد.
 
در زنجان تیم شهید شهریاری این شهرستان به مصاف تیم دانشگاه آزاد رفت که در پایان این مسابقه تیم دانشگاه آزاد توانست با نتیجه 4 بر 1 مقابل حریف خود به برتری برسد.
 
در کرمانشاه تیم ثامن الحجج این شهرستان مقابل تیم قابوس گنبد دیدار کرد که در پایان این مسابقه تیم ثامن الحجج کرمانشاه توانست با نتیجه 4 بر 1 حریف خود را شکست دهد.
 
تا پایان هفته دهم این رقابت ها ، تیم دانشگاه آزاد با کسب30 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.
 
تیم های نماینده گیلان و گاز تهران با کسب 24 و 21 امتیاز به ترتیب در مکان های دوم و سوم جدول ایستاده اند.
 
شهید رجایی قزوین با 20 امتیاز چهارم، قابوس گنبد با 20 امتیاز پنجم ، ثامن الحجج کرمانشاه با 18 امتیاز ششم ، شهید شهریاری زنجان با 14 امتیاز هفتم و شهرداری جهرم فارس با 9 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارند.
 
نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بدمینتون مردان باشگاه های کشور جام خلیج فارس با شرکت 8 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.