سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هاشمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

قدرت‌های جهان نمی‌توانند از در تهدید و فشار با ایران اسلامی هم صحبت شوند

استاندار تهران ایران را از قدرت‌های اصلی منطقه برشمرد گفت: زمانی که ابر قدرت های جهان متوجه شدند نمی توانند از در تهدید و فشار با ایران اسلامی هم صحبت شوند تصمیم به مذاکره گرفتند و پس از توافق با ایران به یکدیگر تبریک گفتند و این برای مردمان کشورمان پیروزی بزرگی محسوب می شود.

سید حسین هاشمی در گفتگو با خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران با اشاره به موقعیت حساس کنونی کشورمان از نظر سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: در شرایط کنونی تمام مسئولان کشوری باید اتحاد و همبستگی خود را حفظ کرده و فرصت سوء استفاده به دشمنان را ندهند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران در طول 35سال عمر خود در مقابل بسیاری از بلاها و توطئه های دشمنان ایستادگی کرده است و این به جهت همبستگی و حضور و حمایت همه جانبه مردم از آن بوده که تمام این اقدامات موثر و مثبت به دلیل رهنمودهای عالی قدر امام راحل و مقام معظم رهبری بوده است.

هاشمی ایران را از قدرت های اصلی منطقه برشمرد و یاد آور شد: زمانی که ابر قدرت های جهان متوجه شدند نمی توانند از در تهدید و فشار با ایران اسلامی هم صحبت شوند تصمیم به مذاکره گرفتند و پس از توافق با ایران به یکدیگر تبریک گفتند و این برای مردمان کشورمان پیروزی بزرگی محسوب می شود.

استاندار تهران در خصوص مدارس خیر ساز نیز گفت: در ابتدای شکل گیری خیرین و ورود آنان به عرصه فعالیت های اقتصادی کسی گمان نمی کرد که آنان موفق باشند اما امروز آنان بیش از 2 برابر بودجه ای که دولت برای ساخت مدارس در نظرگرفته است را تامین می کنند که همین امر لازمه تشکر ویژه از آنها است.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.