سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وال استریت ژورنال: ایران ؛ فرصتی بزرگ برای سرمایه گذاری

روزنامه وال استریت ژورنال آمریکا نوشت ایران پس از تحریم ها می تواند فرصتی بزرگ برای سرمایه گذاران باشد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛ این روزنامه در شماره امروز خود در اینترنت در مقاله ای به قلم آسا فیچ نوشت: این ارزیابی که ایران فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران است ، بازتابی از این اجماع رو به رشد است که لغو تحریم های مرتبط با برنامه هسته ای ایران -- نتیجه ای که امید هست با کاهش آزمایشی شش ماهه تحریم های آمریکا و اروپا محقق شود -- فرصت عظیمی برای رونق در این کشور ، منطقه و هر سرمایه گذاری که زودتر به آنجا برسد ایجاد خواهد کرد. 

رابرتسون ، اقتصاددان ارشد رنسانس کپیتال در گزارشی درباره سفر اخیرش به ایران گفت: ایران یک پایگاه تولیدی بزرگ و گسترده دارد که 50 درصد بیش از ترکیه در سال 2011 خودرو تولید کرد. 

رابرتسون در گزارش خود گفت: ایران تحت ریاست جمهوری روحانی سرگرم اصلاحاتی در زمینه امور مالی و بودجه ای است که سرمایه گذاران بازارهای نوظهور مایل به مشاهده آن هستند. 

رابرتسون نوشت: «این از نظر ما مثل نوعی رتبه بندی مجدد است که می تواند -- در یک سناریوی قابل سرمایه گذاری -- آن دسته از سرمایه گذارانی را که اخیرا در عربستان سعودی سرمایه گذاری کرده اند، مثل آنهایی که پس از سال 2001 در ترکیه و از سال های دهه 1990 تاکنون در روسیه سرمایه گذاری کرده اند، جذب کند.»



انتهای پیام / 
برچسب ها: فرصت ، ایران ، سرمایه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.