سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"امیریل ارجمند" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

هنر به دو بال قابلیت و خلاقیت نیاز دارد

"امیریل ارجمند" قابلیت‌های فرد و خلاقیت وی را دو بال هنر معرفی کرد.

 "امیر یل ارجمند" بازیگر و خواننده کشورمان در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران در خصوص ورود بازیگران به عرصه‌ی خوانندگی گفت: خوانندگی و بازیگری هر کدام تحصیلات خاص خود را دارد و خواننده باید به صدا و ساز تسلط و شناخت داشته و بازیگر نیز باید علاوه بر شروع کار خود از تئاتر توان تاثیر بر محیط و بیان خوب داشته باشد.
 
وی تصریح کرد: بازیگرانی که بدون شناخت لازم وارد عرصه‌ی موسیقی می‌شوند، اتفاق خاصی را رقم نمی‌زنند، باید برای ورود به این عرصه تحصیل در زمینه‌ی موسیقی، صدا و تجربه‌ی کافی داشته باشند.
 
ارجمند بیان کرد: به طور ناخود آگاه ابعاد دیگر هنرمند رشد می‌کند، هنر دارای دو بال قابلیت‌ها و جوهره‌ی اصلی فرد خلاقیت است. بازیگرانی که قصد ورود به عرصه‌ی موسیقی را دارند، باید علت ورود خود را به این عرصه بدانند.
 
وی عنوان کرد: موفقیت الفبای خاصی دارد و بازیگرانی که این الفبا را می‌دانند، زمان ورود به این عرصه در آن می‌مانند و کسانی که این الفبا را نمی‌دانند، بعد از مدتی از این عرصه خواهد رفت.
 
ارجمند خاطرنشان کرد: کار هنر غربال است و برای ورود به یک وادی باید با شناخت عمیق وارد آن شد. بازیگرانی که در خوانندگی موفق نمی‌شوند، به طور حتم موفقیتشان در بازیگری نیز ضرر می‌رسد.



انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.