سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شناخت دقیق گامی به سوی موفقیت در زندگی

یک کارشناس گفت: در دوران قبل از ازدواج و عقد، زوجین با مطرح کردن انتظارات خود، شناخت بیشتری از هم کسب می‌کنند که نهایت زندگی آرام‌تری خواهند داشت.

مصطفی افشار در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همسران برای شناخت نقش‌های همدیگر نیازمند کسب آگاهی صحیح از توانمندی‌های همدیگر و انتظارات یکدیگر نسبت به آن توانمندی‌ها هستند.

وی ادامه داد: افرادی که می‌خواهند با هم ازدواج کنندابتدا اول باید توانمندی‌های همدیگر را بشناسند و نسبت به میزان توانایی‌ها نقش‌های همدیگر راتعریف کنند و در نهایت باید بتوانند درنقش خود بخوبی عمل کنند تا رضایت دو طرف حاصل شود.

این کارشناس اظهار داشت: موضوع مهم بین زوجین پذیرش تفاوت‌ها است، و زوجینی که تفاوت‌های همدیگر را می‌پذیرند روابط پایدار خواهند داشت و زن و شوهرهایی که تفاوت‌های همدیگر را نمی‌پذیرند.

افشار خاطرنشان کرد: اگر انسان‌ها به واقع دنبال آرامش می‌گردند باید به خاطر داشته باشند که انسان‌ها با ذهنیت روی کره خاکی و جهان‌بینی‌های متفاوت زندگی می‌کنند.

البته سلیقه‌های مختلف در انتخاب شرایط متفاوت زندگی وجود دارد پس ممکن است مرد از هوای سرد، زن از هوای گرم علاقمند باشند تا زمانیکه انسان‌ها یاد نگیرند با هم چقدر متفاوت هستند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: شناخت ، دقیق ، موفقیت ، زندگی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.