سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با فعالیت‌ تیم استعدادیابی سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای صورت می‌گیرد؛

استعدادهای برتر مهارتی، در کشور شناسایی می‌شوند

رییس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور گفت: تیم استعدادیابی سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای کشور به صورت فعال نسبت به شناسایی استعدادهای برتر مهارتی اقدام می‌کند.

کوروش پرند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای   کشور در جهت بنیادی کردن آموزش‌های مهارتی در جامعه و آشنایی  کودکان با آموزش‌های فنی‌و‌حرفه‌ای   اقدام به ارائه آموزش‌های مادام العمر کرده است تا فرهنگ مهارت آموزی در کشور نهادینه شود.
 
وی در ادامه به طراحی شبکه ملی نخبگان و استعدادهای برتر مهارتی در کشور اشاره و تصریح کرد: لازم است تا مسئولان کشور همان‌طرو که به نخبگان علمی کشور توجه می‌کنند به نخبگان مهارتی نیز توجه داشته باشند چرا که توسعه کشور جز به دست توانای اهل فن و عمل در عرصه کار و تلاش تحقق نخواهد یافت.
 
رییس سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای    کشور خاطرنشان کرد: سازمان آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای    کشور هم‌چنین از طریق تیم استعدادیابی خود به صورت فعال و با حضور در هنرستان‌های کاردانش و مقاطع دیگر تحصیلی نسبت به شناسایی استعدادهای برتر مهارتی اقدام و این جوانان مستعد را برای این فستیوال‌های عظیم مهارتی آماده می‌کند.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: استعداد ، مهارت ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.