سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

22مجتمع خدماتی رفاهی استان آماده پذیرایی از مسافرین نوروزی هستند

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه از آمادگی کامل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی استان جهت خدمات دهی به مسافرین خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه



بهمن خسروانی گفت: با توجه به نزدیک شدن ایام نوروز و شروع سفرهای نوروزی، امسال نیز همانند سنوات قبل مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی آماده خدمات دهی شایسته به مسافرین می باشند.

خسروانیگفت: در راستای افزایش خدمات رسانی و سرویس دهی به مسافرین و مراجعینتمام مراکز و مجتمع های خدماتی رفاهی تحت نظارت مستمر کارشناسان ایناداره کل قرار گرفته و مواردی همچون رعایت بهداشت، کیفیت مواد خوراکی و نحوه سرویس دهی تحت کنترل کارشناسان این اداره کل قرار دارد.

وی افزود: این مجتمع ها با امکاناتی نظیر رستوران، نمازخانه، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپر مارکت اماکن مناسبی جهت استراحت و رفع نیازهای مسافرین هستند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاهگفت: در حال حاضر تعداد 22 مجتمع در سطح استان و راه های مواصلاتی فعال و آماده خدمات دهی مناسب به مسافرین نوروزی می باشند.

وی در پایان گفت: جلب رضایت مسافرین همواره از وظایف و اهداف مهم این اداره کل می باشد و امیدواریم با تلاشکارکنان این مجموعه، هموطنان بتوانند سفر خوش و بی مخاطره رادر استان کرمانشاه تجربه کنند./س



برچسب ها: کرمانشاه ، مجتمع ، خدمات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.