سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی:

محوری از سیاست های دانشگاه آزاد رودهن

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن گفت : برگزاری کنفرانس نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی محوری از سیاست های دانشگاه آزاد رودهن است .

دکترعلی رضا ایرانبخش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت : برگزاری کنفرانس نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی شروعی برای حرکتی ماندگار در جهت نحقق اهداف ماندگار نظام جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر افزایش تولیدات علمی به عنوان سرلوحه کار و عملکرد بسیاری از مدیران و نخبگان دانشگاهی کشور تلقی می شود .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : کنفرانس ملی نقش صنعت کشاورزی در اقتصاد مقاومتی هم زمان با ابلاغ سیاست اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری و تاکید سرانه سه قوه در راستای تشریح کامل سیاست های این جبهه از اقتصاد برگزار شد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن با اشاره به اینکه این واحد از بستر پهناور دانشگاه آزاد اسلامی کشور حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را ادامه می دهد ، در راستای رونمایی از اهداف این کنفرانس ملی اضافه کرد : ارائه دانش و خرد جمعی و گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و تبادل دانش و اندیشه در جهت حل مشکلات جامعه از اهداف این همایش است .

ایرانبخش با تاکبد بر فاز دوم اهداف این همایش افزود : ایجاد عزم جدی مدیران و فعالان مردمی در جهت ایجاد انگیزه لازم در راستای تکمیل چرخه علم و ثروت و تولید ثروت در جریان تجاری سازی تولیدات علمی در مسیر گردش چرخه تولید علم تا ثروت و کمک به برنامه های مدون توسط متخصصان با ارائه مقالات در جهت تدوین برنامه های تخصصی به منظور ترسیم هندسه اقتدار علمی بخش دوم این اهداف می بشند .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع رودهن در خاتمه ارتقاء در همه عرصه ها را وابسته به اقتدار علمی برشمرد و اظهار داشت : اقتدار جایگاه دانشمندان و استفاده از نقطه نظرات آنها در جهت پالایش عملکرد و اندازه گیری دقیق در صد تحقق عملکرد در تدوین برنامه های خوب به دلیل نبود نهاد نظارتی ، پالایش این برنامه ها در مرحله اجراء متوقف شده است ./س


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.