سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناظر گمركات استان هرمزگان اعلام کرد؛

تسهيلات ويژه گمركات استان هرمزگان براي مسافران نوروزي

عباس عليدادي ناظر گمركات استان هرمزگان گفت : با الكترونيكي شدن تشريفات ترخيص و انجام تشريفات امور گمركي در كمترين زمان ممكن از اسكله لافت به قشم ديگر انجام تشريفات كاپوتاژ خودرو به جزيره قشم به صورت دستي صورت نمي گيرد و كليه خدمات به صورت مكانيزه قابل ارائه است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از گمرک،عباس عليدادي ناظر گمركات استان هرمزگان گفت : با الكترونيكي شدن تشريفات ترخيص و انجام تشريفات امور گمركي در كمترين زمان ممكن از اسكله لافت به قشم ديگر انجام تشريفات كاپوتاژ خودرو به جزيره قشم به صورت دستي صورت نمي گيرد و كليه خدمات به صورت مكانيزه قابل ارائه است .

وي فهرستي از تسهيلات در نظر گرفته شده در ايام نوروز را بيان كرد و افزود :
الكترونيكي كردن سيستم كاپوتاژ در گمرك لافت ،ارائه خدمات 24 ساعته در گمرك لافت ،به حداقل رساندن انجام تشريفات كاپوتاژ وسه شيفت كاري براي انجام تشريفات در 24 ساعت ، از جمله تسهيلات ويژه گمركات استان هرمزگان براي مسافران نوروزي است .

به گفته ناظر گمركات استان هرمزگان ، توصيه هاي لازم در جلسات به مسئولين در ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافرين داده شده است تا مسافران ورودي با آرامش خاطر اين جزيره را به مقصد مورد نظر خود ترك كنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: واردات ، صادرات ، گمرک ، نوروز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.