سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

انهدام باند 6 نفره سارقان موتورسیکلت در کهنوج

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج از متلاشی شدن باند شش نفره سارقان موتورسیکلت با 9 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 به گزارش گروه استانهایی باشگاه خبرنگاران، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان کرمان، عباس خاکی‌نهاد اظهار داشت: اعضای باند شش نفره سرقت موتورسیکلت و قطعات خودرو که مدت‌ها بود در سطح شهرستان اقدام به سرقت می‌کردند سرانجام به دام پلیس گرفتار شدند.

وی تصریح کرد: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت موتورسیکلت در شهرستان و با توجه به بازتاب منفی سرقت در اذهان عمومی و برای پیشگیری از تبعات منفی و تکرار سرقت‌ها علاوه بر تشدید گشت‌زنی و دخالت سایر عوامل واحدهای ستادی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان کهنوج افزود: با کار اطلاعاتی و فنی در نهایت سرنخ‌هایی از عاملان سرقت‌ها به دست آمد که پس از شناسایی و هماهنگی با مقام قضایی یکی از سارقان دستگیر و از وی تعدادی لوازم جانبی موتورسیکلت مسروقه شامل قطعات مختلف کشف شد.

خاکی‌نهاد خاطرنشان کرد: در بازجویی‌های صورت گرفته، متهم به انجام سرقت‌های متعدد با همدستی پنج نفر دیگر اعتراف کرد که با تلاش شبانه‌روزی ماموران، مخفیگاه پنج سارق دیگر در روستاهای اطراف شناسایی و هر پنج نفر در عملیات پلیس دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه سارقان ضمن سرقت موتورسیکلت و اوراق کردن، قطعات را بین خود تقسیم می‌کردند، بیان کرد: در این پرونده با اعتراف متهمان یک نفر مالخر نیز دستگیر و در بازرسی از محل فعالیت آنها دو موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: کرمان ، کهنوج ، سارق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.