سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکرار//پس از شکست 3 بر 2 مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا؛

سامی‌الجابر: می توانستیم سپاهان را ببریم اما نشد

سرمربی تیم فوتبال الهلال عربستان بعد از باخت گفت: در بازی مقابل سپاهان می توانستیم برنده باشیم اما شکست خوردیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سامی‌الجابر در نشست خبری گفت: این بازی باید مساوی تمام می‌شد اما شرایط بد آب و هوایی روی نتیجه بازی تأثیر داشت. من به تیمم افتخار می‌کنم چهار بازی دیگر باقیمانده است. ما مستحق باخت نبودیم. فرصت‌های گل‌زنی زیادی را به دست آوردیم که از دست دادیم. دو گل روی اشتباه فردی خوردیم.
 
سرمربی الهلال ادامه داد: روند بازی نشان می‌داد که سپاهان ضعیف شده است . آنها دو گل از پشت محوطه جریمه زدند و یک شوت هم از 50 متری وارد دروازه ما شد. در حالیکه ما موقعیت‌های گل‌زنی زیادی داشتیم. با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شدیم. روی کرنرها هم شانس داشتیم. 70 درصد از نیمه اول و دوم بازی در اختیار ما بود .با این حال از مردم خوب اصفهان و استقبال گرم آنها تشکر می‌کنم و همچنین از میزبانی سپاهان هم تشکر دارم.

سامی‌الجابر پس از شکست 3 بر 2 مقابل سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: ما شایسته باخت نبودیم و فرصت‌های گل‌زنی زیادی را به دست آوردیم که از دست دادیم. دو گل روی اشتباه فردی خوردیم.

این بازی باید مساوی تمام می‌شد اما شرایط بد آب و هوایی روی نتیجه بازی تأثیر داشت. من به تیمم افتخار می‌کنم چهار بازی دیگر باقیمانده است. ما مستحق باخت نبودیم.

سرمربی الهلال در مورد اینکه اما روند بازی نشان می‌داد که سپاهان می‌تواند در این بازی پیروز شود و الهلال تیم خوبی نبود، گفت: آیا شما موقعیت گلی از سپاهان دیدید؟ آنها دو گل از پشت محوطه جریمه زدند و یک شوت هم از 50 متری وارد دروازه ما شد. در حالیکه ما موقعیت‌های گل‌زنی زیادی داشتیم. با دروازه‌بان سپاهان تک به تک شدیم. روی کرنرها هم شانس داشتیم. 70 درصد از نیمه اول و دوم بازی در اختیار ما بود اما سپاهان آن تیمی نبود که من می‌شناختم و نسبت به گذشته خیلی فرق کرده و ضعیف شده است.

سامی‌الجابر در مورد میزبانی سپاهان گفت: همانطور که در نشست قبل از بازی هم گفتم از مردم خوب اصفهان و استقبال گرم آنها تشکر می‌کنم و همچنین از میزبانی سپاهان هم تشکر دارم.

وی در مورد دلیل بازی نکردن کواک بازیکن کره‌ای الهلال گفت: او مصدومیت جدی دارد و نتوانست برای ما بازی کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921221001558#sthash.616L2GEQ.dpuf
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.