سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در شبکه جام جم؛

ویژه برنامه "بوی عیدی" به مدت یک هفته روی آنتن می‌رود

ویژه برنامه "بوی عیدی" به تهیه‌کنندگی "محمود سلامیان" به مدت یک هفته با آیتم‌های جدید و متنوع میهمان خانه‌های مردم می‌شود.

محمود سلامیان تهیه‌کننده برنامه "بوی عیدی" در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ویژه برنامه بوی عیدی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه جام جم سیما بوده که از امروز 21 تا 29 اسفند ساعت 17:30 به روی آنتن می‌رود.  

وی اظهار داشت: در این ویژه برنامه سعی کردیم از خوانندگان عرصه موسیقی و پاپ و همچنین هنرمندان سینما و تلویزیون بهره ببریم.  

سلامیان با اشاره به اینکه در این ویژه برنامه کلیپ‌های متنوع و جذابی به مناسبت ایام پایانی سال به روی آنتن می‌رود افزود: در آیتم "بوی عیدی بوی دل" امید معنوی به مناسبت ایام فاطمیه و امام عصر(عج) ترانه‌های معنوی خود را به مخاطبان ارائه می‌دهد.  

وی درخصوص میهمانان این برنامه اظهار داشت: در ویژه برنامه امروز "بوی عیدی" کاوه آهنگر و وحید شیخ‌زاده از بازیگران تلویزیون در برنامه حضور خواهند یافت.  

این تهیه کننده بیان کرد: از میهمانان پنج‌شنبه 22 اسفند می‌توان به جواد انصافی بازیگر تئاتر و رادیووتلویزیون به همراه شهرام شفیعی نویسنده کودک اشاره کرد.  

تهیه کننده برنامه "بچه‌های ایران" خاطر نشان کرد: رامین چیت‌سازان، فرشاد حسن‌پور، حسین اکبری، محسن مجیدی، هادی فضاب و امیرعباس خلیلی از مجریان این ویژه برنامه هستند که هر روز 2 مجری به اجرای این برنامه خواهد پرداخت.  

گفتنی است: این برنامه ویژه نوجوانان ساعت 17:30 از شبکه جام جم 1 به روی آنتن می‌رود. 

 
انتهای پیام/اق
 
برچسب ها: جام جم ، بوی ، عیدی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.