سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم هندبال مس کرمان:

تعطیلات زیاد وضعیت ما را به هم ریخته است/به دنبال نایب قهرمانی هستیم

محسن اخگر گفت: تعطیلات زیاد داغونمان کرده است و خیلی طولانی شده است.

محسن اخگر سرمربی تیم هندبال صنعت مس کرمان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه تعطیلات امسال خیلی زیاد شده است و این موضوع باعث شده است که داغون شویم این تعطیلات به خاطر حضور تیم‌های باشگاهی سبزوار و ملی در رقابتهای جام باشگاههای آسیا و مردان قاره کهن صورت گرفت می‌توانست در کنار برگزاری مسابقات لیگ برتر اردوها نیز راحت‌تر برگزار شود. 
 
وی تصریح کرد: ما در هفته شانزدهم به استراحت خوردیم یعنی از 15 اسفند به تعطیلات رفتیم و تا 22 فروردین سال 93 و بعد از آن ادامه دور برگشت آغاز خواهد شد. 
 
اخگر در ادامه افزود: در هفته پانزدهم به مصاف نیروی زمینی خیلی بد بازی کردیم روزمون نبود می‌توانستیم با اختلاف 8 – 7 گل حریف را بزنیم که در نهایت 29 – 29 تن به تساوی دادیم. 

وی اشاره کرد: هم اکنون با 16 امتیاز در رتبه چهارم لیگ برتر قرارداریم وبرای نائب قهرمانی می‌جنگم. 

اخگر گفت: مس 6 سال است که در این رقابت‌ها حضور دارد و 2 مقام سومی و بقیه چهارم و پنجمی دارد در اصل جزء تیم‌های برتر همیشه لیگ بوده‌ایم. 

وی اضافه کرد: هدفمان درا ین مسابقات علاوه بر کسب جایگاه دومی در پایان رقابت‌های لیگ برتر بتوانیم سهمیه رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را نیز کسب کردیم. 

اخگر تاکید کرد: خوشبختانه مشکل خاصی نداریم و شرایط خوب است به هر حال اگر مشکلی هم باشد همیشه وجود دارد. 

وی عنوان کرد: داوری‌های نیم فصل اول بهتر از نیم فصل دوم بود. 

اخگر در پایان خاطرنشان کرد: هندبال ایران بعد از سال‌ها موفق شد که به رقابت‌های جهانی راه پیدا کند ما از این بابت خوشحالیم تیم برای اینکه دراین رقابت‌ها بهتر کارکنیم باید جهانی فکر کنیم و دید جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: اخگر ، هندبال ، مس کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.