سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرهنگ زاهديان تاکيد کرد:

تخلفات اخلاقي تورهاي گردشگري، زير ذره بين پليس امنيت

رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا با اشاره به نظارت پليس بر تورهاي گردشگري، گفت: پليس امنيت اخلاقي در صورت مشاهده موارد خلاف شئونات اسلامي در تورها، به شدت برخورد مي کند.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمد مسعود زاهديان با اشاره به نظارت ناجا بر فعاليت تورهاي گردشگري، اظهار داشت: پليس امنيت اخلاقي در راستاي کنترل تورهاي گردشگري فعال عمل کرده و برخورد با موارد خلاف شئونات و مقررات جامعه را دستور کار دارد.  
 
وي با تاکيد بر اينکه پليس براساس ضوابط قانوني  با متخلفان برخورد مي کند، تصريح کرد: متاسفانه سازمان هاي سياستگذار که مسئول نظارت بر فعاليت هاي اين تورها هستند، وظايف خود را به خوبي انجام نمي دهند.  
 
رئيس پليس امنيت اخلاقي ناجا با اشاره به اينکه تورهاي گردشگري مجوز خود را از سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري دريافت مي کنند، ادامه داد: مسئول مستقيم نظارت بر تورها، اين سازمان است، اين در حاليست که در اين بخش نارسايي وجود دارد و بايد مسئولان اين حوزه، سطح مداخله خود را افزايش دهند.  
 
اين مقام انتظامي خاطرنشان کرد: برخوردهاي اوليه با موارد خلاف شئونات اسلامي و عرفي بايد از سوي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري صورت گيرد تا پليس و در نهايت قوه قضاييه مجبور به مداخله نشوند.  
 
زاهديان تاکيد کرد: پليس امنيت اخلاقي با موارد خلاف قوانين و مقررات عرفي جامعه در تورهاي گردشگري به شدت برخورد مي کند و در اين راستا رده هاي مختلف توجيه شده اند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.