سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کریمی در تجمع دانشجویی مقابل سفارت اتریش:

از حقوق خودمان کوتاه نمی‌آییم

دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور گفت: به مسئولان تذکر می‌دهم که اگر بار دیگر چنین اتفاقاتی صورت بگیرد دیگر تجمع در مقابل سفارت و با چنین وسعتی انجام نخواهد شد، بلکه در مکانی دیگر خطاب به مسئولان صورت خواهد گرفت و ما از حقوق خودمان کوتاه نمی‌آییم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، "علیرضا کریمی" در تجمع دانشجویی مقابل سفارت اتریش طی سخنرانی خطاب به اتحادیه اروپا و کاترین اشتون گفت: خانم اشتون خیال نکنید با چند فتنه‌گر جلسه گذاشتید توانستید انقلاب ما را براندازید.  
 
وی افزود: اگر جرات دارید و مدعی حقوق بشر هستید چرا با خانواده‌های شهدا جلسه نمی‌گذارید.
 
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور تاکید کرد: خانم اشتون خیال خام خودتان را فراموش کنید، اینجا جمهوری اسلامی ایران است و فتنه‌گران در سال 88 مردند.  
 
کریمی خطاب به مسئولان وزارت امور خارجه و دولت اظهار داشت: شما فرزندان انقلاب هستید اما ما دانشجویان فرزندان انقلابی این مملکت هستیم.  
 
وی با اشاره به دیدار هیات‌های اروپایی با فتنه‌گران تصریح کرد: جناب ظریف در دیدارهای گذشته هیات‌های اروپایی با سران فتنه گفتید از این برنامه اطلاع نداشته‌اید، همچنین زمانی که آمریکا ایران را به حمله نظامی تهدید کرد گفتید این مسائل برای تحریم‌های داخلی است، این بار نیز اشتون به کشورمان آمد و با سران فتنه دیدار کرد و شما اظهار بی‌اطلاعی کردید.  
 
دبیر اتحادیه انجمن اسلامی دانشجویان مستقل کشور اضافه کرد: به مسئولان تذکر می‌دهم که اگر بار دیگر چنین اتفاقاتی صورت بگیرد دیگر تجمع در مقابل سفارت و با چنین وسعتی انجام نخواهد شد، بلکه در مکانی دیگر خطاب به مسئولان صورت خواهد گرفت و ما از حقوق خودمان کوتاه نمی‌آییم.  
 
کریمی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر از مسائل هسته‌ای کوتاه بیاییم آنها دنبال بهانه‌های دیگر هستند و باید در انتظار حرکت انقلابی از فرزندان انقلابی باشند.  
 
انتهای پیام/  

برچسب ها: کریمی ، تجمع ، دانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.