سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عبدی در تشریح عملکرد یکساله انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران:

تحقق منویات مقام معظم رهبری سرلوحه فعالیت‌های انجمن مستقل بود

دبیر تشکیلات انجمن مستقل دانشگاه تهران گفت: ما نقد دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور را به صورت منصفانه در یکسال گذشته در دستور کار خویش قرار دادیم.

علی عبدی دبیر تشکیلات انجمن مستقل دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در مورد عملکرد یک‌سال گذشته انجمن متبوعش گفت: در اين سال مصرانه تلاش كرده‌ايم تا‌ نسبت به انتظارات مقام معظم رهبري در حوزه دانشجويان جامع عمل بپوشانيم.
 
وی تصريح كرد: هنگامی که مقام معظم رهبری شعار سال 92 را "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری کردند، این شعار راهبرد اصلی انجمن ما شد و سعی کردیم تا با عملی ساختن آن در فضای دانشگاه مطالبات رهبری را محقق ساخته و در بحث حماسه سیاسی با برنامه‌های مختلف، مناظره‌ها و سخنرانی‌های سیاسی و دعوت کردن از کاندیداهای محترم و نمایندگان‌شان مبنی بر تحقق یافتن این حماسه در قالب انتخابات ریاست جمهوری، تلاش کردیم.

عبدی افزود: همچنین با تشکیل کارگروه‌های اقتصادی، دعوت از نخبگان اقتصاد در جلسه شورای عمومی‌مان و صحبت کردن و طرح گرفتن از آنها سعی کردیم حماسه سیاسی مدنظر حضرت آقا را ممکن سازیم.  
 
دبیر تشکیلات انجمن مستقل دانشگاه تهران در رابطه با راهبرد دیگر این انجمن در سال 92 گفت: رهیافت دیگر ما برگرفته از بیانات رهبری مبنی بر مصلحت‌گرایی و آرمان‌گرایی بوده که طی آن مقام معظم رهبری تأكيد كردند، دانشجو باید مصلحت‌گرا و آرمان‌گرایی را توام با یکدیگر به كار گيرند.
 
وی با توجه به اینکه مقام معظم رهبری همواره از دانشجویان انتظار انقلابی عمل کردن را دارند، تصریح کرد: ما قرار است در دانشگاه انقلابی عمل کنیم و مانند بسیاری از سیاسیون درگیر ملاحظات سیاسی و محافظه‌کاری دیپلماتیک نشويم.  
 
عبدی اضافه کرد: ما همچنین نقد دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور را به صورت منصفانه در یکسال گذشته، دستور کار خویش قرار داده‌ایم و اگر در بخش‌های مختلف سه قوه خللی را نظاره‌گر بودیم، سعي كرديم، به طور منصفانه سوالاتی را مطرح کرده و پاسخ آنها را جویا باشیم.

دبیر تشکیلات انجمن مستقل دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این بوده که در راستای اصلاح ساختار کشور تلاش کنیم و به عنوان قشري پیشرو در دانشگاه حرکت کرده و جامعه را با خود همراه سازیم.  
 
انتهای پیام/  


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.