سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلام/

آمادگی شهرستان بدره برای استقبال از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان بدره گفت: این شهرستان برای استقبال از 100 هزار مسافر و گردشگر در نوروز آمادگی کامل دارد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ سیروس مرادحاصلی با بیان این مطلب افزود:  به منظور ارایه خدمات مطلوب به گردشگران و میهمانان نوروزی شهرستان با دبیرخانه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان هماهنگی های لازم انجام گرفته است.
وی ادامه داد: برای اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان 20 مکان شامل مدارس، مهمانسراهای اداره ها و دبیرستان های شبانه روزی پیش بینی شده است و در جوار امامزادگان این شهرستان چادرهایی برای اسکان زائران برپا خواهد شد.
مرادحاصلی بیان کرد: این شهرستان دارای 30 اثر تاریخی و و سه منطقه گردشگری بکر شامل ˈدربندˈ، ˈروستای کلمˈ و ˈسد سیمرهˈ بوده که برای بازدید مسافران نوروزی مهیا شده اند.
وی تاکید کرد: به منظور آشنایی هرچه بیشتر مسافران با مناطق دیدنی این شهرستان پخش اقلام فرهنگی حاوی معرفی اماکن دیدنی شهرستان انجام خواهد شد.
فرماندار بدره نصب بنر مناطق دیدنی و تاریخی شهرستان و استقرار پایگاه جمعیت هلال احمر را از دیگر اقدام های انجام گرفته برای استقبال مسافران نوروزی در این شهرستان عنوان کرد.
مرادحاصلی برنامه ریزی برای تنظیم بازار، کنترل دستگاه های خودپرداز، اجرای طرح ایمنی در جاده ها توسط هلال احمر، فعالیت شبانه روزی داروخانه ها، نانوایی ها و تامین مواد غذایی مورد نیاز مسافران را از دیگر اقدام های انجام گرفته در این شهرستان برای استقبال مسافران دانست.
وی پیش بینی کرد نوروز امسال 100 هزار گردشگر از این شهرستان دیدن کنند.
بدره که در تقسیمات کشوری به تازگی به شهرستان ارتقا پیده کرده در 60 کیلومتری جنوب مرکز استان ایلام واقع شده است./س
 
 
 
 
انتهای پیام/
 
برچسب ها: استقبال ، مسافران ، نوروزی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.