سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی شورای شهر در گفتگو باشگاه خبرنگاران:

پیش بینی فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در بودجه 93 نشده است

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مقارن بودن زمان تصویب فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها با بررسی بودجه سال 93 فرصت پیش بینی آن در بودجه نبود و می‌بایست پس از اجرای آن و مشاهده تغییرات به صورت لایحه‌ برای اضافه شدن به متمم بودجه ارائه شود.

رضا تقی پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و نحوه پیش بینی آن در بودجه سال 93 گفت: با توجه به اینکه تصویب فاز دوم هدفمندی یارانه‌های مقارن با بررسی بودجه سال 93 شهرداری بود در نتیجه فرصتی برای پیش بینی اثرات فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به صورت کامل در بودجه سال 93 وجود نداشت.
 
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: اما با توجه به اینکه معمولا فرصتی برای متمم بودجه در نظر گرفته می‌شود می‌بایست این تغییرات پس از اجرای هدفمندی یارانه‌ها و مشاهده تغییرات اعمال شود چرا که برخی صحبت‌ها که در رابطه با فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها شده با وجود تصویب آن به صورت کلی در مجلس مطرح شده اما هنوز اعداد به صورت کمی در اختیار ما قرار ندارد و برای مثال از افزایش میزان قیمت سوخت به صورت دقیق اطلاع نداریم که بر اساس آن پیش بینی صورت بگیرد.
 
وی افزود: در این خصوص قطعا بخشی از این مباحث می‌بایست از طریق صرفه جویی و ارتقا بهره وری جبران شود و مابقی موارد در صورت تاثیرگذاری بر بودجه که قطعا تاثیراتی خواهد داشت می‌بایست در متمم بودجه وارد شود.
 
تقی پور خاطرنشان کرد: با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها به دلیل آنکه بسیاری از اقلام اصلی و مبنایی را در‌بر می‌گیرد بر روی بسیاری از پروژه‌های بزرگ در سطح ملی نیز تاثیرگذار است که می‌بایست به صورت وابسته به شورا تحویل داده شود و سپس به متمم بودجه اضافه شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، شهر ، یارانه ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.