سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری/

برکت کاشت یک نهال برای آخرین روز عمر یک انسان

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه گفت:با تاکید پیامبر گرامی اسلامی درباره برکت کاشت یک نهال برای آخرین روز عمر یک انسان بر اهمیت و قداست درخت و منابع طبیعی حکایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری؛ حجت‌الاسلام ذاکری‌خطیر درنخستین جشنواره قرآنی قداست درخت ،بر آیات مختلف قرآن درباره اهمیت منابع طبیعی تاکید کردو افزود: در قرآن کریم از منابع طبیعی به عنوان نشانه‌های قدرت الهی توصیف می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دخالت انسان در اکو سیستم طبیعت سبب بر هم خوردن تعادل زندگی بشر شده است، تصریح کرد: نظام طبیعت به زیبایی و نظم دقیقی ساماندهی شده است که سعادت زندگی بشر را در خود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه با اشاره به آیات مختلف قرآن درباره اهمیت منابع طبیعی، گفت: در قرآن کریم از منابع طبیعی به عنوان نشانه‌های قدرت الهی توصیف می‌شود.

حجت‌الاسلام ذاکری‌خطیر با اشاره به دیدگاه مقام معظم رهبری درباره تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی افزود: تاکید پیامبر گرامی اسلامی درباره برکت کاشت یک نهال برای آخرین روز عمر یک انسان بر اهمیت و قداست درخت و منابع طبیعی حکایت می‌کند./ش

/انتهای پیام

برچسب ها: برکت ، کاشت ، نهال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.