سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره ارمغان خانه‌های 14 گانه در دارالمومنين شهر تهران

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 14 از برگزاری جشنواره ارمغان خانه‌های 14 گانه محله صد دستگاه خبر داد.

محمدحسین ذیبخش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در همین راستا با راه اندازی 374 خانه در سرای محلات تا حد قابل توجهی سرانه فرهنگی افزایش یافته است و وجود کانون‌های 14 گانه در سراها مشارکت مردم را به همراه داشته است.
 
وی افزود: با واگذاری کارهای فرهنگی و اجتماعی به مردم، مدیریت محله بهتر انجام خواهد شد و این خانه‌ها زمینه ای ایجاد کرده است تا همه شهروندان با توجه به ذائقه شان از برنامه‌ها استفاده کنند.
 
وی ادامه داد: خانه کارآفرینی با آموزش قالیبافی به زنان سرپرست خانوار گام‌های موثری در زمینه خود اشتغالی آنها برداشته است.
 
وی گفت: همچنین فرش دستباف با طرح ساختمان شهرداری منطقه 14 به شهردار منطقه اهدا گردید.
 
وی خاطرنشان کرد: همچنین خانه رفاه و خدمات اجتماعی به کمک کانون‌ خیرین مراسم عقد سه زوج جوان را در جهت ترویج فرهنگ ازدواج و سهولت در این امر برپا کرد.
 

*برگزاری جشن گلریزان مهر امام علی(ع) در دارالمومنین شهر تهران
 
محمدحسین ذیبخش در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در همین راستا گلریزان مهر امام علی(ع) با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش منطقه 14 و خیریه امام علی(ع) برگزار شد.
 
وی افزود: احسان و نیکوکاری در اسلام به عنوان یکی از شئون دینداری معرفی شده است و کمک به مردم به همنوعان زمینه را برای کاهش فاصله طبقاتی فراهم می‌سازد و عدالت اجتماعی را برقرار می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در پایان مراسم کمک‌ها، مساعدت‌های نقدی و غیر نقدی از سوی خیرین و مدعوین جمع آوری شد و مقرر گردید برای نیازمندان منطقه سبد کالا تهیه شود.
انتهای پیام/

برچسب ها: جشنواره ، جشن ، گلریزان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.