سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقوی‌حسینی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:‌

امیدواریم در فضای تعامل دولت و مجلس بتوانیم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به تعامل دولت و مجلس گفت: قطعا با توجه به نگاه کارشناسی و مصالح ملی، این سطح تعامل و همکاری می‌تواند در آینده بیش از این ارتقا یابد و امیدواریم در فضای تعاملی و مثبت دولت و مجلس بتوانیم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در مورد ارزیابی از عملکرد مجلس و دولت در سال 92 گفت: به نظر من تعامل دولت و مجلس سازنده بوده و همچنین در تقدیم و بررسی لایحه بودجه در مجلس تعامل و همکاری قابل قبولی داشتند.
 
نقوی‌حسینی در ادامه اظهار داشت: همچنین تعامل دولت و مجلس در مورد مسائل کلیدی کشور، تحقق طرح اقتصاد مقاومتی، اجرای مرحله دوم قانون هدفمندسازی یارانه‌ها و اجرای مرحله دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در سطح بالا و قابل قبولی بود.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: دولت و مجلس باید با حفظ تعامل و ارتباط در جهت حفظ منافع و مصالح مردم کشورمان گام بردارند و امیدواریم در سال جدید  بتوانند این تعامل را حفظ کرده و در جهت حفظ آن تلاش کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا با توجه به نگاه کارشناسی و مصالح ملی این سطح تعامل و همکاری می‌تواند در آینده بیش از این ارتقا یابد و  امیدواریم در فضای تعاملی و مثبت دولت و مجلس  بتوانیم در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.