سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد:

دستگیری 167 نفر از سارقین منزل در سال 92/حضور ماموران با لباس شخصی در مراکز خرید

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 167 نفر از سارقین منزل در سال 92 خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ عباسعلی محمدیان رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در نشست خبری صبح امروز در تشریح اقدامات پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اوایل امسال کشف 2 خلبان و همسرش که یکی از معماهای پیچیده و سخت بود و متعاقب آن جرایم مختلفی که آخرین مورد آن مربوط به دستگیری 167 نفر از سارقین منزل و زورگیر بود را داشته‌ایم.
 
وی در ادامه با اشاره به این مطلب که از مجموع 167 نفر سارقین منزل 165 نفر از آنها دارای سابقه کیفری بودند افزود: در سال 92 کشفیات بسیاری در شناسایی اجساد که تعدادی از آنها مربوط به سال‌های گذشته است را شاهد بوده‌ایم.
 
محمدیان همچنین اظهار داشت: امسال را به بحث اشراف بر مجرمین سطح 3 اختصاص دادیم که خوشبختانه به موفقیت دست پیدا کردیم و کل جرایم خرد و اقدامات ما مجموعا منتج به دستگیری بیش از هزار باند مختلف با جرایم متفاوت شد.
 
وی همچنین افزود: امسال شاهد همیاری خوب دستگاه قضایی به خصوص دادستان تهران در راستای رسیدگی به پرونده‌ها بودیم و به جز چند نفر که جرایم جنبی داشتند و آزاد شدند مابقی در بازداشت هستند و در طول ایام نوروز هم بازداشت خواهند بود.
 
محمدیان در خصوص اقلام کشف شده نیز گفت: در مجموع 315 کامپیوتر خودرو، 379 رادیو پخش، 401 دستگاه پنل، 24 دستگاه لپ تاپ، 63 دستگاه باند و تعلقات، 161 دستگاه تلفن همراه، 16 دستگاه خودروی سرقتی، 130 ایربک و حدود 2 کیلوگرم طلا کشف و ضبط شد.
 
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین در ادامه اظهار داشت: در طول سال 92 هر شهروند تهرانی که رادیو پخش و لاستیک خودروش به سرقت رسیده است می‌تواند از ساعت 8 صبح تا 4 بعدازظهر با مراجعه به آگاهی مرکز اموال خود را تحویل گیرد.
 
محمدیان عنوان کرد: در ایام پایانی سال پلیس آگاهی با لباس‌های شخصی یا سری در کلیه مراکز خرید و ایستگاه‌های مترو اتوبوس‌های شهری و بی آرتی حضور دارند و اقدام به دستگیری جیب برها می‌نمایند.
 
وی ادامه داد: در همان لحظات اولیه بیش از 150 شاکی شناسایی شده و تعدادی از مالبخاته‌ها نیز از روی تصاویر پیدا شده‌اند.
 
محمدیان در ادامه با توصیه به بانوان تصریح کرد: توصیه من به خانم‌ها این است که در زمان خرید از کیف‌های بند کوتاه استفاده نکنند چراکه بسیاری از این جیب برها با تیغ‌های مخصوصی که دارند اقدام به تخلیه محتویات کیف خواهند کرد.
 
محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: توصیه من به شهروندان این است در این روزهای پایانی این است که برای خروج از منزل حتی در زمان‌های کوتاه حتما از بسته بودن درها و پنجره‌ها اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، منزل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.