سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آسایشگاه روزانه کهریزک احداث می‌شود

شهرداری تهران در منطقه 22 زمینی را به آسایشگاه کهریزک اهدا کرد تا در آن آسایشگاه روزانه بنا شود.

حسن احمدی مدیرعامل مؤسسه خیریه کهریزک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: حدود 750 معلول در سنین مختلف در آسایشگاه کهریزک زندگی می‌کنند و ازدواج در میان آنها روبه افزایش است.
 
وی ادامه داد: این افراد می‌توانند ضمن ادامه تحصیل استعدادیابی شده و وقت خود را صرف امور ورزشی، فرهنگی نمایند.
 
احمدی افزود: برگزاری کلاسهای مختلف نظیر قرآن، سفال‌گری، خیاطی، گل‌دوزی و ... موجب شده تا معلولین و سالمندان بتوانند محصولات خود را در نمایشگاه‌های این مؤسسه به معرض نمایش درآورند.
 
وی همچنین به طب سالمندی اشاره و تصریح کرد: متأسفانه به اندازه‌ی کافی اطلاع رسانی در این زمینه انجام نشده و طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و آسایشگاه کهریزک امضاء شده توانستیم با گروه‌های آموزشی و پژوهشی در مورد این طب کیفیت و عمر سالمندان را افزایش دهیم به طوریکه عمر سالمندان نسبت به قبل 5 سال افزایش یافته است.
 
وی اظهار داشت: شهرداری منطقه 22 تهران زمینی را به آسایشگاه کهریزک اهداء‌ کرده تا بتوانیم در آن آسایشگاه روزانه بنا کنیم و افراد سالمندی که در این منطقه ساکن هستند بتوانند به آنجا مراجعه کرده و با شرکت در کلاسهای مختلف و دوست‌یابی کیفیت زندگی خود را تغییر دهند.
 
وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم آسایشگاه روزانه را در مناطق 22 گانه‌ی تهران با کمکهای مردمی و شهرداری تهران بنا کنیم.
انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.