سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور؛

بارش برف و باران در 15 استان کشور/تردد با زنجیر چرخ در محورهای برفگیر

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را شرح داد.

سرهنگ محمدحسین حمیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور گفت: براساس آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری سامانه‌های هوشمند ترافیکی شمار برخط و گشت‌های شعب راهداری در سراسر کشور در حال حاظر کلیه محورهای برون شهری کشور از ترافیکی عادی و روان برخوردار هستند و تاکنون گزارشی مبنی بر بار ترافیکی دریافت نشده است.
 
وی در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور ادامه داد: براساس آخرین گزارش‌های دریافتی از وضعیت جوی جاده‌های کشور در حال حاضر در اکثر محورهای استان‌های همدان، چهارمحال و بختیاری و قزوین بارش پراکنده باران و لغزندگی معابر گزارش شده است.
 
سرهنگ حمیدی در ادامه بیان داشت: همچنین در حال حاضر در استان اصفهان محور سمیران، یاسوج محور الیگودرز و چهارمحال و بختیاری محور شهرکرد و بروجن بارش برف گزارش شده و تردد با زنجیر چرخ انجام می‌شود.
 
به گفته این مقام مسئول انتظامی در حال حاضر محورهای شمشک به دیزین و پونل به خلخال به علت احتمال سقوط بهمن و محور قم به گرمسار به علت انجام عملیات راهسازی کماکان مسدود است.
 
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا خاطرنشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به روزهای پایانی زمستان برخی از رانندگان تصور می‌کنند برف و یخبندان تمام شده در حالیکه هنوز در برخی مناطق شرایط جوی نامساعد وجود دارد که توصیه می‌کنیم رانندگان حتما با اطلاعات و آگاهی لازم از شرایط جوی راه‌ها و در اختیار داشتن کلیه امکانات به سفر بپردازند.
انتهای پیام/

برچسب ها: ترافیک ، جاده ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.