سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارگر پیشه: بازی از تکنیک بالایی برخوردار بود

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: دیدار امروز برابر کاله خیلی سنگین بود و دو تیم از تکنیک بالایی برخوردار بودند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، یداله کارگر پیشه در نشست خبری بعد از بازی سوم با کاله مازندران افزود: قبلا هم گفتم یک طرف بازی والیبال برد دارد و یک طرف باخت، اما امروز ارومیه می توانست برنده این بازی باشد. متاسفانه همه چیر دست بازیکنان و مربیان نیست، برخی مواقع افراد دیگر در بازی تاثیر گذار هستند که داوران از جمله آنان هستند.

وی با بیان اینکه امروز پنج اشتباه داوری داشتیم که به ضرر تیم ارومیه بود، خاطر نشان کرد: در دو مورد داور در اجرای قانون بازی اشتباه کرد که برای یک داور بین المللی این اشتباهات خوب نیست.

سرمربی شهرداری ارومیه تصریح کرد: هر چه در گذشته در این رشته ورزشی زحمت کشیدیم به یک باره آنان را از بین می برند. ای کاش داوران کمی خودشان را جای ما می گذاشتند و فشارهای که تحمل می کنیم را تجربه می کردند.

وی در ادامه افزود: شاید ارومیه امروز در هر حال مغلوب می شد اما اینگونه شکست خوب نیست که دیگران در این اتفاق تاثیر گذار باشند.

کارگر پیشه درباره حسرت 10 ساله مردم ارومیه برای صعود به دیدار نهایی گفت: این حسرت دلیلش باخت ارومیه نیست بلکه مشکل در تیم داری این شهر است. ارومیه باشگاه مستقل برای والیبال ندارد و هر چند سالی یک نهاد این وظیفه را بر عهده می گیرد. در سه سال گذشته تنها دو بازیکن در این تیم ثابت ماندند و سایر بازیکنان رفتند و این برای یک تیم خوب نیست. اما امیدوارم سال آینده آنان به دیدار نهایی راه یابند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کاله ، والیبال ، کارگرپیشه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.