سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعتصاب دیپلمات های سفارت اسرائیل در روسیه

کارکنان سفارت رژیم صهیونیستی در مسکو برای افزایش حقوق در اعتصاب به سر می برند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از روزنامه روسی "وستی" ؛ سفارت اسرائیل در روسیه از پنجم ماه مارس 2014 از پذیرش مراجعین و صدور مدرک خودداری می کنند. دیپلمات های سفارت اسرائیل در مسکو خواستار افزایش حقوق خود هستند. کارمندان سایر سفارتخانه های اسرائیل در تمام جهان نیز به حمایت از آنان دست به اعتصاب زده اند.

آلکس کاگالسکی مشاور مطبوعاتی سفارت اسرائیل در مسکو در این رابطه گفت،دیپلمات ها همچنان به سر کار می روند اما تمام تماس ها و امور صدور روادید و سفر به اسرائیل و به خارج، از جمله برای مقامات آن کشور تعطیل شده است.

به گفته این دیپلمات اسرائیلی، استثناء فقط شامل مواردی است که مستقیماً‌ با تهدید جانی اتباع مربوط باشد. دیپلمات های اسرائیلی بر"افزایش خودکار دستمزدها همزمان با افزایش هزینه زندگی، قطع سیاست مالیاتی تبعیض آمیز، و در نظر گرفتن موقعیت همسران و کودکان دیپلمات ها" تأکید دارند.  

به گفته دیپلمات های اسرائیلی این اعتصاب نامحدود است و دامنه آن به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز اصابت کرده است به طوری که به هنگام ورود از نیویورک به لس آنجلس هیچیک از دیپلمات های اسرائیلی وی را همراهی نکردند.


انتهای پیام / 
برچسب ها: اسرائیل ، روسیه ، سفارت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.