سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

2 مدال نقره دیگر برای تیراندازان سلاح بادی ایران در مسابقات آسیایی

تیم‌های جوانان مردان وزنان ایران توانستند مدال نقره تیمی این بخش از رقابت ها را از آن خود کنند.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، مرحله مقدماتی رشته تفنگ بادی مردان،  در رده سنی جوانان به پایان رسید و محمد حسین کریمی و امیر حسین گل پسند با قرار گرفتن در رده های چهارم و هفتم، ضمن کسب مدال نقره تیمی به جمع ۸ نفر فینالیست را یافتند.

براساس این گزارش، در مرحله مقدماتی که ۲۴ ورزشکار از کشورهای مختلف آسیا حضور داشتند، احمد رضا سامع دیگر ورزشکارمان با قرار گرفتن در رده ۱۲ از راهیابی به فینال بازماند.
دراین رشته، تیم چین و هند به ترتیب در ردههای اول و سوم تیمی قرار گرفتند.

هم چنین فینال رشته تفنگ بادی زنان در رده سنی جوانان برگزار شد و  در این بخش نیز ورزشکاران شایسته کشورمان در رده بندی تیمی در مقام دوم ایستاده و مدال نقره را از آن خود کردند.

سولماز نقی لو، فاطمه طاهری و مائده امین زاده نمایندگان کشورمان در این رشته بودند که پس از رقابت نزدیک با سایر حریفان خود در نهایت در رده های چهارم، پنجم و هشتم قرار گرفتند.  در این رشته شرکت کنندگانی از کشورهای چین و هند در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.

در رشته تفنگ بادی نوجوانان پسر، ۳ نماینده کشورمان در حضور ۵۳ ورزشکار از کشورهای آسیایی از راهیابی به فینال این رقابت ها بازماندند.  علیرضا سرلک، هامون یوسفی و مهیار صداقت ۳ نماینده کشورمان در پایان مرحله مقدماتی در رده های ۱۶، ۲۰ و۲۱ جا گرفتند و ورزشکارانی از کشورهای چین، کره، هند، چین تایپه و ازبکستان به فینال راه یافتند.

در رده بندی تیمی این بخش از مسابقات، تیم های چین، هند و کره به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند و تیم ایران در مکان ششم ایستاد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تفنگ ، آسیا ، سلاح ، مسابقات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.