سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مخالفان بحرينی:

صحنه اعتراضات را خالی نخواهیم کرد

مخالفان بحرینی تاکید کردند تا زمانی که اهداف ملت این کشور محقق نشود، صحنه اعتراضات علیه رژیم آل خلیفه را خالی نخواهند کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران   به نقل از شبکه اللؤلؤه،  مخالفان بحرینی تاکید کردند تا زمانی که اهداف ملت این کشور محقق نشود، صحنه اعتراضات علیه رژیم آل خلیفه را خالی نخواهند کرد. 

جمیل کاظم در سخنرانی در مراسم گرامیداشت شهید فاضل المتروک گفت: رژیم بحرین به جنایت‌هایش از جمله شکنجه زندانیان، بازداشت افراد بی گناه و اعطای تابعیت با انگیزه سیاسی به اتباع دیگر کشورها ادامه می‌دهد.
 
کاظم افزود: اگر رژیم بحرین خواهان حفظ اعتبار خود است، چرا مشارکت مخالفان در هیچ یک از کمیته‌های تحقیقات را نمی‌پذیرد. آشتی با مردم از طریق گفتگوی جدی می‌تواند با هزینه کمتری بحرین را از بحران کنونی خارج کند. 

حسن المرزوق دیگر مخالف بحرینی هم در این مراسم گفت: مخالفان بحرین به پایداری و حضور در صحنه ادامه می‌دهند و اعتراضات تا زمان محقق شدن خواسته های مردم ادامه پیدا خواهد کرد. 

المرزوق افزود: رژیم بحرین باید در محاسبات خود تجدیدنظر کند و بداند که ملت بحرین بر تحقق خواسته هایش اصرار دارد. 

محمد المسقطی رئیس جمعیت حقوق بشر جوانان بحرین هم در این مراسم بر لزوم پیگیری مسیر شهدای انقلاب این کشور تاکید کرد و گفت: شهدای بحرین برای رسیدن به حقوق خود قربانی شدند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.