سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه ده مقام پنجم خدمات فنی عمرانی درمناطق 22 تهران را کسب کرد

معاونت خدمات فنی عمرانی در طرح استقبال ازبهار مرحله اول عملیات نگهداشت معابر اصلی شهری را به اتمام رساند و مقام پنجم را دربین مناطق 22 گانه شهر تهران کسب کرد.

 مصطفی بیگی معاون فنی و عمران شهرداری منطقه ده در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: اولویت کاری معاونت در این زنجیره، عملیات عمرانی بهبود وضعیت عبور و مرور پیاده وسواره شهروندان است که با رویکرد نگهداشت و لکه‌گیری این قسم امور پیش بینی انجام شده‌اند.

معاون فنی وعمران شهرداری منطقه در ادامه افزود: این عملیات در قالب دو مرحله اجرا شد که مرحله اول آن شامل اجرای 25 مورد ترمیم آسیب‌های پیاده رو به مساحت 350 متر مربع، 13 مورد ترمیم آسیب جداول به مساحت 130متر مربع، 26 مورد ترمیم انهار به مساحت 405 متر مربع رفع معارض پیاده سه مورد، ساماندهی حریم کارگاه چهار مورد، همسطح سازی دریچه یازده مورد و ... که در نواحی سه گانه منطقه انجام شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین درمرحله اول اجرای طرح استقبال از بهار حدود 630 متر مرمت نوار حفاری سواره رو پیاده رو و 207 متر لکه گیری هندسی سواره رو پیاده رو نیز انجام شده است و به همت همکاران منطقه،‌ این منطقه دربین مناطق 22گانه تهران رتبه پنجم عملیات فنی عمرانی را در طرح استقبال از بهار کسب کرده است.

بیگی به مرحله دوم طرح اشاره کرد و گفت: مرحله دوم طرح هم در دست اجراست که به زودی به پایان خواهد رسید و علاوه بر این طرح پیمانکاران نواحی سه گانه این شهرداری درقالب مصوب در حال انجام پروژه‌های نگهداشت می‌باشند.

معاون فنی عمرانی در پایان به مجوز حفاری اشاره کرد و ادامه داد: درطول این مدت و ایام نوروز مجوز حفاری داده نمی‌شود مگر برای موارد بسیار اضطراری و طرحهایی که مزاحمت برای عبور و مرور و زیبایی شهر ندارد و با سایر دستگاهها مرتبط هم همکاری لازم به عمل آمده است.

شایان ذکر است، معاونت فنی وعمرانی منطقه ده در مرحله اول طرح استقبال از بهار در نواحی سه گانه منطقه جمعاً به 159 مورد ( تعداد 159 آدرس) رسیدگی کردند که تعداد 62 آدرس مربوط به ناحیه یک،  52 مورد مربوط به منطقه 2 و 45 آدرس مربوط به ناحیه سه بوده است.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: خدمات ، عمران ، معابر ، تهران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.