سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای بسته‌های حمایت به نیازمندان منطقه 1

مشاور شهردار منطقه یک در امور بانوان گفت: شناسایی اطلاعات خانواده‌ها و تحویل بسته‌های حمایتی از جمله فعالیت استقبال از بهار است.

زهرا مبینی، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور همیاری و کمک به نیازمندان، ایتام و زنان سرپرست خانوار و بانوان بد سرپرست، بسته‌های حمایتی و خدماتی طرح استقبال از بهار 1393 در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: به همین منظور و در راستای اجرای صحیح این طرح در حوزه ستاد توانمندسازی بانوان مناطق کارگروه حمایتی منطقه تشکیل شد.

مبینی افزود: با توجه به این که هر ساله با آغاز سال جدید و فصل همدلی کمک‌های خیرین و سازمان‌های دولتی و غیردولتی از طریق مختلف در اختیار نیازمندان قرار می‌گیرد، کمک‌رسانی صحیح و به جا به خانواده‌های مستحق، شهرداری تهران را بر آن داشت تا با شناسایی دقیق و ثبت اطلاعات خانواده‌ها در توسعه این رفتار فرهنگی خالصانه، صحیح گام بردارد.

مشاور شهردار منطقه یک در امور بانوان خاطرنشان کرد: امید است با تلاش و اهتمام کارکنان شهرداری و اهتمام ویژه‌ای که شهرداری منطقه یک در راستای رسیدگی به امور بانوان سرپرست خانوار دارند و با به کارگیری تمامی ظرفیت‌ها و توان موجود در شهرداری منطقه، در آستانه سال نو، نوید بخش شهری حمایت گرا، امن و سزاوار این قشر زحمت‌کش و شریف باشیم.

انتهای پیام/ 
برچسب ها: شهرداری ، تهران ، زنان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.