سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمرین سوزی ولف با ماشین فرمول یک تیم ویلیامز

تیم ویلیامز رسما اعلام کرد که سوزی ولف، در دو جلسه تمرین در طول فصل ۲۰۱۴ با ماشین ویلیامز رانندگی خواهد کرد و به این ترتیب وي اولین راننده زن در ۲۲ سال گذشته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران،سوزی ولف در مصاحبه با یورواسپرت گفت: من از حمایت و اعتمادی که ویلیامز به من داشت واقعا ممنونم و مطمئنا ۲۰۱۴ سال بسیار مهمی در دوران ورزشی من خواهد بود. رانندگی در دو تمرین و یک تست میان فصل ، چیزی است که برای آن لحظه شماری می کنم.

ولف به مدت ۷ سال در مسابقات تورینگ کار آلمان رانند گی  کرد و سال گذشته در یک تست آیرودینامیک برای ویلیامز شرکت کرد و برای اولین بار پشت ماشین فرمول یک نشست. البته این راننده زن اسکاتلندی شانس کمی برای رانندگی در مسابقه برای ویلیامز دارد، چرا که فیلیپه نصر برزیلی و ۲۱ ساله، راننده ذخیره این تیم است. ۲ راننده اصلی ویلیامز هم فیلیپه ماسا برزیلی و والتری بوتاس فنلاندی هستند.

آخرین زنی که در یک مرحله رسمی فرمول یک رانندگی کرده، جیووانی آماتی ایتالیایی بود که در سال ۱۹۹۲ برای عضویت در تیم"برابهام"تلاش کرد و ناموفق بود. تیم ساوبر هم در این فصل در حال مذاکره با سیمونا ده سیلوسترو سوییسی است که سابقه ۴ سال رانندگی در سری مسابقات ایندی آمریکا را در کارنامه دارد.

انتهاي پيام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.