سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای کشیک نوروزی سازمان تعزیرات برای برخورد با متخلفان/ ارسال گزارش تخلفات مردمی به سامانه 30009651

رییس ستاد کشیک سازمان تعزیرات حکومتی از اجرای طرح کشیک نوروزی در دو مرحله خبر داد.

علیرضا جواهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: طرح کشیک نوروزی در دو مرحله اجرا می‌شود و در همین راستا در مرحله اول طرح کشیک نوروزی از 17اسفند ماه آغاز شده و 29اسفند به پایان می‌رسد و در مرحله دوم کشیک نوروزی نیز از اول فروردین آغاز و تا 15 فروردین نیز ادامه دارد و احتمالاً نیز پیش‌بینی می‌شود مرحله دوم تا 20فروردین تداوم داشته باشد.

این مقام مسئول درادامه عنوان کرد: 200 شعبه در استان‌ها مستقر شده و 280 شعب به صورت سیار در رستوران‌ها، مراکز اسکان و پذیرایی اقامت‌ها، ترمینال‌های مسافربری و ... جهت برخورد با تخلفات استقرار می‌یابند.

جواهری افزود: بیشترین نظارت تعزیرات بر سه محور کالا و خدمات، بهداشت و قاچاق کالا است و در حوزه کالا و خدمات اولویت سازمان تعزیرات برخورد با تخلفات فروشگاه‌ها و واحدهای عرضه کننده برنج، میوه، گوشت، آجیل و پوشاک و ... است.

رییس ستاد کشیک سازمان تعزیرات حکومتی اذعان کرد: هزار نیروی اجرایی و پشتیبانی سازمان تعزیرات برای اجرای طرح کشیک نوروزی به کار گرفته شده است و بعضی از شعب سیار جهت بازرسی و برخورد با تخلفات به رستوران‌های بین راهی سرکشی می‌کنند.

جواهری در خاتمه اظهار داشت: مسافران نوروزی در صورت تخلفات واحدهای صنفی و اماکن اقامتگاهی و ... می‌توانند از طریق تماس با شماره 124 و یا ارسال پیامک به شماره 30009651 تخلفات را به بازرسان گزارش کنند.
انتهای‌پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.