سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حضور اردبیل در سه نمایشگاه بین‌المللی محصولات صنعتی

دبیر اجرایی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن استان اردبیل گفت: استان اردبیل سال آینده در سه نمایشگاه بین‌المللی محصولات صنعتی شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ حسین وثوقی‌ایرانی امروز در جلسه برنامه‌ریزی صادرات سال آینده در اتاق بازرگانی اردبیل، اظهار داشت: در11 ماه امسال و بر اساس اعلام گمرک میزان صادرات مصنوعات پلاستیکی 16 میلیون و 460 دلار، سیب‌زمینی 5 میلیون دلار، سنگ‌های ساختمانی 3 میلیون دلار و بیسکویت و شیرینی‌جات 3 میلیون دلار بوده که 80 درصد حجم صادرات استان را تشکیل می‌دهد.

وثوقی‌ایرانی با بیان اینکه سال آینده قرار است نمایشگاه چین اردیبهشت ماه با محوریت محصولات پلاستیکی و لاستیک، نمایشگاه شکلات و بستنی فروردین ماه در استانبول، نمایشگاه سنگ‌های ساختمانی اردیبهشت ماه در ارمنستان و آبان ماه در جمهوری آذربایجان برگزار شود، افزود: از بین این نمایشگاه‌ها ما قصد حضور در نمایشگاه ترکیه، آذربایجان و ارمنستان را داریم که امیدواریم با فراخوانی که انجام شده تولیدکنندگان برتر ما حضور پیدا کنند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی استان اردبیل نیز در این جلسه تصریح کرد: ما حضور در دو نمایشگاه را در دستور کار شرکت نمایشگاهی بین‌المللی اردبیل قرار دادیم که این نمایشگاه شامل نمایشگاه محصولات بازرگانی ترکیه و صنایع دستی و فرش دستبافت گرجستان است که سعی داریم با مشارکت فعالان این دو حوزه در این نمایشگاه‌ها حضور پیدا کنیم.

مرتضی شرافتی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و فرش دستبافت در گرجستان که اواخر تیرماه برگزار می‌شودبستر خوبی را فراهم می‌‌کند تا محصولات صنایع دستی ایران به بهترین شکل عرضه شود./س

انتهای پیام/

برچسب ها: اردبیل ، نمایشگاه ، بین ، المللی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.