سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار کمیته انضباطی

جريمه و محروميت در انتظار بانوان فوتباليست

کمیته انضباطی رای های خود را در خصوص تیم های مختلف فوتبال و فوتسال بانوان صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، دیدار دو تیم اینده سازان نجف آباد اصفهان و استقلال تهران برگزار شد که از سوی سرمربی تیم استقلال تخلفاتی صورت گرفت. کمیته انضباطی پس از بررسی رفتار حسن زاده-سرمربی تیم استقلال بانوان  را تخلف و از نوع غیر رفتار ورزشی و زننده محسوب کرد. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود در مسابقات رسمی محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای تیم انصار ولایت تبریز

دیدار دو تیم فوتسال انصار ولایت تبریز و البرز شهرداری زنجان که قرار بود از سری رقابتهای جام حذفی در شهر تبریز برگزار شود اما به دلیل مهیا نبودن امکانات پزشکی تیم میزبان(انصار ولایت تبریز) این دیدار انجام نشد. کمیته انضباطی تیم انصار ولایت تبریز را سه بر صفر بازنده و به پرداخت مبلغ 000/000/10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

جریمه نقدی برای مربی و بازیکن تیم فوتبال گیلان

دیدار دو تیم هیات فوتبال گیلان و دانیال ایذه  از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان در رشت برگزار شد که از سوی معصومه جهانچی-مربی تیم گیلان تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت یک میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مریم روحانی بازیکن تیم گیلان نیز که به دلیل اهانت به داور بازی، اخراج شد به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود محروم و به پرداخت 000/500 ریال جریمه نقدی محکوم شد.

جریمه نقدی برای بازیکن تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر

دیدار دو تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر و شهرداری بم از سری رقابتهای لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد که از سوی زینب هزاریان پور- بازیکن تیم دلوار کشتی جنوب بوشهر تخلفاتی صورت گرفت. بر همین اساس وی به یک جلسه محرومیت از همراهی تیم خود و مبلغ 000/500 ریال جریمه نقدی محکوم شد.
 
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.