سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه سحر «بال‌های خوشبختی» را برای مخاطبانش می‌گشاید

فیلم تلویزیونی «بال‌های خوشبختی» به کارگردانی "بهروز شفیعی" و تهیه کنندگی "مهدی کریمی" در گروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی آماده پخش است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه سحر؛ «بال‌های خوشبختی» را بهروز شعیبی بر اساس فیلمنامه‌ای که به طور مشترک با سعید اصغر زاده نوشته است، کارگردانی کرده و مهدی کریمی تهیه کنندگی آن را به سفارش شبکه دو سیما بر عهده داشته است.
 
این فیلم ماجراهای زندگی دو همسایه را به تصویر می‌کشد که یکی از این دو خانواده زندگی آرام و دیگری به دلیل بیکار بودن پدر خانواده و دعوا و اختلاف بین پدر و مادر روزهای پر تنشی را پشت سر می‌گذارند و پرتاب وسیله‌ای از سوی پارسا، پسر کوچک یکی از دو خانواده به منزل دیگری، آغاز ماجراهایی جدید است که نه تنها از طلاق دو زوج جلوگیری می‌کند بلکه به نوعی باعث تحکیم بنیاد خانواده‌ نیز می‌شود.
 
سعید پورصمیمی، زهرا سعیدی، محسن قاضی مرادی، امیر حسین عسگری، میلاد کی‌مرام، آناهیتا همتی، حمید مولوی، مهدی باطنی و پارسا نصیریان از بازیگران این فیلم تلویزیونی هستند.   
 
ترجمه متون«بال‌های خوشبختی» را علی اصغر نیک سیرت بر عهده داشته و معمر اسپاهیچ ویراستاری آن را انجام داده است.

مهدی سعادت احمدنیا نیز اپراتور زیرنویس«بال‌های خوشبختی» بوده است.  

تله‌فیلم«بال‌های خوشبختی» به مدت 88 دقیقه درگروه ترجمه و زیرنویس سیمای بوسنیایی شبکه جهانی سحر زیر نویس شده و آماده پخش است.
 

انتهای پیام/ اس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.