سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی هفت سین‌های نوروزی بر سر مزار شهدای گمنام منطقه 2 تهران

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه 2 از برپایی سفره‌های هفت سین قرآن در 7 مقبره شهدای گمنام و امام زاده‌های سطح منطقه دو خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منطقه 2 با وجود 7 مقبره شهدای گمنام و امام زاده‌های صالح(ع) و عینعلی زینعلی(ع) از یک هفته قبل از تحویل سال 93 با برپایی سفره‌های هفت سین‌های قرآنی به استقبال سال جدید خواهد رفت.
 
وی افزود: بوستان نهج الابلاغه، بوستان پرواز، دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه امام صادق از جمله مکان‌هایی است که امسال رسم سال تحویل را برگزار می‌کنند.
 
زارع در ادامه تصریح کرد: مراسم‌های معنوی چون دعای کمیل، زیارت شهدا، اهدای گل به شهدا و سخنرانی‌های مذهبی از جمله مراسم‌هایی است که همزمان با تحویل سال برگزار می شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس و الگوبرداری از اخلاق و راه الهی آنان در لحظه‌های ابتدایی سال و رسانیدن این پیام که مردم همواره در کنار شهدا و ادامه دهنده راه آنان هستند از پیام‌های برگزاری این مراسم معنوی در هنگام تحویل سال جدید است.

 
*کلینیک گل و گیاه شهرداری منطقه 2/اهدای 30 گلدان شب نو به اساتید دانشگاه امام صادق(ع)
 
اکبروند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: همچنین 200 گلدان لاله به مدرسه فرهنگ سعادت اهدا و از مدرسه تزکیه برای کاشت 50 اصله نهال توسط دانش آموزان در بوستان دلاوران دعوت به عمل آمد.
 
وی افزود: کاشت گلدان‌های بنفشه و اهدا به شهروندان نیز فردا انجام می‌شود و در مدرسه ستارخان اهدای 65 اصله نهال میوه انجام شد.
 
مدیر کلینیک آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه 2 در ادامه بیان داشت: تاکنون قریب به 7 هزار اصله نهال به صورت رایگان توزیع گردید که شامل نهال آلبالو، سیب، گلابی، زردآلو، آلو و گیلاس بود و از ساعت 8 الی 10 صبح به شهروندان اهدا می‌شود.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در مهد فرهنگ و مدرسه فرهنگ سعادت توزیع نهال رایگان به شهروندان صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.