سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی افراد مسلح ناشناس به سوی دفتر یک شرکت ایرانی در کرکوک

افراد مسلح ناشناس به سوی مقر یک شرکت تصفیه آب ایرانی در جنوب کرکوک تیراندازی کردند که این حمله تلفات انسانی به دنبال نداشت و تنها خساراتی به ساختمان این شرکت وارد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه السومریه ، یک منبع وابسته به پلیس استان کرکوک اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس به سوی مقر یک شرکت تصفیه آب ایرانی در جنوب کرکوک تیراندازی کردند که این حمله تلفات انسانی به دنبال نداشت و تنها خساراتی به ساختمان این شرکت وارد شد.

همچنین در خبری دیگر یک منبع وابسته به وزارت کشور عراق اعلام کرد: در اثر انفجار بمب در منطقه ای درجنوب غرب بغداد دو نفر کشته و چهار نفر دیگر زخمی شدند.در اثر انفجار بمب کارگذاشته شده در منطقه الفرات در جنوب غرب بغداد سه غیر نظامی زخمی شدند.

طبق این گزارش، در اثر انفجار بمب کارگذاشته شده در خودروی یک استاد دانشگاه که صبح امروز  در منطقه الدوره در جنوب بغداد رخ داد وی به شدت زخمی شد.

یک منبع وابسته به پلیس استان نینوا نیز  از درگیری های شدید میان تروریست های گروه موسوم به دولت اسلامی عراق و شام با نیروهای امنیتی عراقی در غرب موصل همزمان با ورود اسامه النجیفی به این استان خبر داد.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.