سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز/

محکومیت توزیع کننده یخچال فریزر غیر استاندارد

رئیس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد استان خوزستان گفت: پس از رسيدگي دايره حقوقي این اداره کل به موضوع، متهم به تحمل 91 روز حبس تعزیری و پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی محکوم گردید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ احمد نزهت گفت: تولید کالای مرغوب و با کیفیت رمز ماندگاری تولیدکنندگان در بازار است و این اداره کل همکاری لازم با واحدهای تولیدی وتوزیعی و خدماتی در این خصوص را در اولویت های کاری خود قرار داده است؛ در صورت مشاهده عدم رعایت ضوابط کیفی و استانداردها، با واحدهای متخلف برخورد قانونی را صورت خواهد داد.

وی در خصوص بازرسی های اداره استاندارد افزود: در همین راستا طی بازرسی های به عمل آمده توسط کارشناسان این اداره کل، از یک واحد توزیع کننده لوازم خانگی در اهواز تعداد 2 دستگاه یخچال فریزر به دلیل مغایرت با استانداردهای ملی مربوطه توقیف گردید.

رئیس اداره نظارت بر امور صادرات و واردات اداره کل استاندارد استان با اعلام این مطلب عنوان کرد: به دنبال توقيف یخچال فریزرهای غیراستاندارد، موضوع از سوي دايره حقوقي این اداره کل جهت رسيدگي به مراجع قضايي ارجاع گرديد که پس از رسيدگي، متهم به تحمل 91 روز حبس تعزیری و پرداخت 100 میلیون ریال جزای نقدی و نیز با توجه به قابلیت بهسازی این کالاها حکم به توقیف جهت بهسازی محکوم گردید.

احمد نزهت در انتها از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک و يا با كيفيت پايين تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن 1517 سامانه رسيدگي به شكايات مردمي اداره كل استاندارد خوزستان در ميان بگذارند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.