سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده پدافند هوايي اسرائيل:

در جنگ احتمالی آینده، دهها هواپیمای بدون سرنشین از غزه و لبنان ما را غافلگیر خواهد کرد

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی از وجود هواپیماهای بدون سرنشین و احتمال به کارگیری این هواپیماها در جنگ احتمالی آینده و وجود انبارهای موشکی بیمناک است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل ازخبرگزاری سما، نیروی هوایی رژیم صهیونیستی روز دوشنبه از وجود هواپیماهای بدون سرنشین با قابلیت حمل چندین تن مواد منفجره در لبنان و غزه ، احتمال به کارگیری این هواپیماها در جنگ احتمالی آینده و وجود انبارهای موشکی بیمناک است.

 ژنرال "شاحار شوحاط " فرمانده پدافند هوايي اسرائيل در یک کنفرانس امنیتی در تل اویو گفت: در جنگ احتمالی آینده ما  با دهها هواپیمای بدون سرنشین در جبهه های شمالی و جنوبی مواجه خواهیم شد و اسرائیل نیز که خود در فناوری هواپیمای بدون سرنشین پیشرو است این نوع هواپیماها را در سطحی وسیع به کار خواهد گرفت.

"عوزی رانین" کارشناس هوا - فضای رژیم صهیونیستی ادعا کرد سیستم سپر دفاع موشکی (گنبد آهنین) و موشک های رهگیر پاتریوت توانسته است بیشتر این هواپیماها را سرنگون کند.

گفتنی است حزب الله و حماس و دیگر گروه های اسلامگرا در درگیری های گذشته هزاران موشک به طرف اسرائیل شلیک کرده اند اما استفاده آنان از هواپیماهای بدون سرنشین نادر بوده است.



انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.