سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پس از بازگشت از مسابقات جام دیمیریف روسیه؛

حلوایی: وضعیت میزبانی افتضاح بود/داوری‌ها هم تعریفی نداشت

نماینده فدراسیون کشتی اعزامی به مسابقات بین‌المللی کشتی آزاد جوانان جام دیمیریف روسیه می‌گوید تا به حال یک چنین میزبانی را در رقابت‌های رسمی ندیده است.

محسن حلوایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: مسابقات جام دیمیریف روسیه در حالی در شهر یاکوتسک این کشور به پایان رسید که علاوه بر دوری راه و مسافت طولانی شرایط میزبانی و نوع برگزاری به هیچ عنوان قابل قبول نبود.

وی تصریح کرد: شما در نظر بگیرید یک چنین مسابقاتی زمانی که در کشور ما برگزار می شود چقدر از هر نظر شرایط را برای تیم‌های میهمان مهیا می‌سازیم و هموراه رقابت‌ها با نظم بسیار خوبی برگزار می‌شود اما متأسفانه وضعیت در روسیه این طور نبود، اول این که تیم‌ها را به جای هتل در مکانی شبیه خوابگاه های دانشجویی اسکان داده بودند، پذیرایی و تغذیه زیر صفر بود به طوری که روس ها حتی از دادن یک شیشه آب معدنی هم دریغ می کردند و در نهایت نوع برگزاری خود مسابقات و اطلاع رسانی هم بسیار ضعیف بود.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: وقتی یک مسابقه معمولی هم برگزار می شود باید به طور مرتب جدول و تغییرات آن در اختیار تیم های شرکت کننده قرار گیرد تا آنها کشتی گیرانشان را آماده سازند اما در روسیه جدول که خیلی دیر حاضر می شد و در چند مورد نیز با اشتباهی که داشت مربیان تیم کشورمان را دچار مشکل کرد.

وی با اشاره به داوری ضعیف این رقابت‌ها نیز اظهار داشت: داوران حاضر در این تورنمنت بین المللی به قدری اشتباه داشتند و یک طرفه قضاوت کردند که براحتی در چند دیدارحق بچه های مارا خوردند واعتراض هاییهم که داشتیم فایده ای نداشت، نکته جالب تر این که برخی داوران روس از کنار تشک کشتی گیرانشان را هم کوچ می کردند که این موضوع علاوه بر آنکه خلاف مقررات است اوج نا عدالتی را نیز نشان می دهد.

حلوایی خاطرنشان کرد: در هرصورت با همه کمبود هایی که وجود داشت کشتی گیران واعضای کادر فنی با همهتوان تلاش خود را انجام دادند و با این شرایط سخت توانستند صاحب 3 مدال طلا و دو نقره و برنز شودکه در جای خودش باید از همه آنها و سایر اعضای تیم اعزامی که در این چند روز بدون کوچکنرین گله ای برای اعتلای ورزش اول کشور تلاش کردند تقدیر و تشکر شایسته داشت.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.