سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"نمایش موشکهای کشتی توقیف شده" تازه‌ترین سناریو‌سازی تل‌آویو برای اختلال در مذاکرات هسته‌ای ایران

گزارشگر شبکه تلویزیونی العربیه گزارش داد: تلاشهای اسرائیل برای متوقف کردن مذاکرات هسته ای بین ایران و غرب از جمله نمایش توقیف کشتی حامل سلاح، تاکنون بی‌نتیجه مانده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، "زیاد حلبی" گزارشگر العربیه گفت: بسیار مشکل است که بگوییم آیا استفاده تبلیغاتی اسرائیل از توقیف کشتی حامل سلاح برای مقامات تل آویو اهمیت بیشتری دارد یا موفقیتهای امنیتی آنان در کشف و شناسایی این کشتی؟ 

اسرائیل از رسانه ها و گزارشگران بسیاری دعوت کرده است تا با تهیه فیلم و گزارش از این کشتی و سلاح‌های موسومی، آن را تا حد امکان بزرگ جلوه دهند. این نمایشگاه همچنین زمینه مناسبی را برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل فراهم آورده است تا برضد ایران تبلیغ کند. 

علاوه بر این، ارتش اسرائیل تسلیحات این کشتی را زمانی به نمایش گذاشت که نتانیاهو از آمریکا بازگشت تا وی از آن استفاده تبلیغاتی ببرد. موشه یعلون وزیرجنگ اسرائیل هم گفت ایران تغییر نکرده است. 

این در حالی است که تلاشهای اسرائیل برضد ایران تا کنون نتوانسته است از ادامه مذاکرات هسته ای بین کشورهای غربی و ایران جلوگیری کند. با وجود این تلاشها، کشورهای اروپایی مذاکرات خود را با ایران بر موضع هسته ای متمرکز کرده و پرونده های دیگر را با ایران باز نکرده‌اند. 

العربیه در پایان نوشت: به نمایش گذاشتن موشکهای کشتی توقیف شده، اسرائیل باز هم در تلاش است تا مذاکرات ایران و غرب را تحت فشار قرار دهد، هر چند به نظر نمی رسد به نتیجه‌ای برسد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.