سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس شورای اسلامی شهر تهران خبرداد:

اعلام اسامی بدهکاران بزرگ شهرداری به قوه قضاییه

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکنون اسامی گفته شده از سوی کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص بدهکاران شهرداری به هیئت رئیسه نرسیده و پس از اعلام رسمی قطعا به قوه قضاییه معرفی خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، پنجاه و دومین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز با حضور 27 نفر از اعضا آغاز شد.
 
براساس این گزارش، احمد مسجدجامعی پیش از آغاز جلسه امروز شورا درخصوص 15 بدهکار بزرگ شهرداری که از سوی کمیسیون برنامه و بودجه اعلام شده بود گفت: تاکنون هیچ کدام از اسامی گفته شده در خصوص اشخاص و شرکت‌های بدهکار به شهرداری به هیئت رئیسه نرسیده است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به محض در اختیار قرار گرفتن اسامی این افراد و شرکت‌ها اسامی در اختیار اعضا قرار خواهد گرفت و طی مراحل قانونی به قوه قضاییه اعلام خواهد شد.
 
همچنین در جلسه امروز شورای شهر طرح دو فوریت الزام شهرداری تهران به تشکیل ستاد ویژه استقبال فاطمیه و نوروز با هدف تکریم ایام فاطمیه در ایام نوروز و نیز طرح دو فوریت الزام شهرداری تهران به تملک و بازسازی منزل مسکونی علامه علی رجبی دوانی و بهره برداری از آن به عنوان مرکز فرهنگی در دستور کار اعضا قرار خواهد گرفت.
 
شایان ذکر است در این جلسه بررسی لایحه اجازه خرید شرکت‌های سودآور شهرداری و تاسیس شرکت پشتیبانی مادر(هلدینگ) توسط سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و بررسی طرح حفاظت از پارک پردیسان و همچنین لایحه طرح جامع آب خام شهر تهران بررسی خواهد شد.
انتهای پیام/
برچسب ها: شورا ، شهر ، بدهکار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.