سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

انتخاب نماینده استان در هفتمین دوره مجلس دانش آموزی کشور

علی شاه مرادی از بخش خانمیرزا ( شهرستان لردگان )، به مدت دو سال به عنوان نماینده استان چهارمحال و بختیاری، به هفتمین دوره مجلس دانش آموزی کشور راه یافت.

انتخابات هفتمین دوره مجلس دانش آموزی پسران مدارس استان چهارمحال و بختیاری، در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
در این انتخابات، علی شاه مرادی از بخش خانمیرزای شهرستان لردگان، به مدت دو سال به عنوان نماینده استان چهارمحال و بختیاری، به هفتمین دوره مجلس دانش آموزی کشور راه یافت و علی فتحی، سجاد اکبری، نیما تقی زاده، شایان جلیل، آرش قیصری و علی شاه مرادی نیز به مدت یک سال به عنوان مشاوران مدیرکل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری انتخاب شدند.
این آیین با حضور امام جمعه شهرکرد، یکی ازاعضای دبیرخانه مجلس دانش آموزی کشور و مسئولان آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در جمع کاندیداهای انتخابات مجلس شورای دانش آموزی استان، از انتخابات دانش آموزی به عنوان تمرین دموکراسی برای دانش آموزان یاد کرد.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام گفت: دانش آموزان با حضور در شوراهای دانش آموزی همکاری، تعاون، مشورت دهی و قانون گذاری را تجربه می کنند.
وی افزود: حضور دانش آموزان در عرصه های مختلف به عنوان آغاز حرکتی در جهت ظرفیت های اسلامی و دینی است که زمینه مطالبه حق و حقوق و پیشرفت جوانان را به همراه دارد.
حجت الاسلام نکونام، با توصیه به دانش آموزان و جوانان مبنی بر شناخت فطرت و حرکت به سمت آن، گفت: دانش آموزان به عنوان آینده سازان کشور از هم اکنون مراحل کشورداری و پذیرش مسئولیت را فرا می گیرند.
یکی از اعضای دبیرخانه مجلس دانش اموزی کشور نیز در این دیدار گفت: این مجلس یک نهاد مشورتی و صنفی است که مشکلات، مطالبات و خواسته های دانش آموزان را به گوش مسوولان می رساند.
علیرضا رضوان پور افزود: بستر مجلس دانش آموزی بستر فعالیت و از خود گذشتگی است که در این بستر دانش آموزان یاد می گیرند که در آینده بهتر وظایف خود را انجام دهند./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.