سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در سنای امریکا صورت گرفت؛

تصویب پيش نويس قانونی برای مبارزه با خشونت جنسی در ارتش

سنای آمریکا برای مبارزه با خشونت های جنسی در میان نظامیان این کشور پیش نویس قانونی را تصویب کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، سنای آمریکا برای مبارزه با خشونت های جنسی در میان نظامیان این کشور روز دوشنبه  پیش نویس قانونی را تصویب کرد.

این پیش نویس در حالی تصویب شد که یک هفته پیش سنا پیش نویس اصلاحیه بسیار بلند پروزانه‌ای را درباره این مشکل رایج در ارتش آمریکا رد کرده بود.

این پیش نویس با 97 رای مثبت و بدون رای مخالف در زمانی تصویب شد که دو حزب جمهوری خواه و دموکرات در ماه های اخیر در سنا بسیار به ندرت درباره موضوعی توافق داشته اند و تنش‌های موجود میان دو حزب توقف هر گونه پیشرفت در سنا را موجب شده است.

پیش نویس این قانون با عنوان «قانون محافظت از قربانیان» توسط سناتور کلر مک کاسکیل، ‌یک دادستان سابق متخصص در پرونده های خشونت جنسی تدوین شده است و هدف از آن محدود کردن قدرت سلسله مراتب نظامی در رعایت نکردن حکم هیئت منصفه، اطمینان از رعایت شدن حقوق قربانیان برای مشاوره با وکیل مستقل ارتش و امکان پذیر کردن تعقیب هر گونه تلاش انتقام جویانه علیه قربانیان خشونت های جنسی است.

"کلی آیوت"، سناتور جمهوری خواه اعلام کرد این پیش نویس که برای تبدیل شدن به قانون باید توسط مجلس نمایندگان تایید شود، « قرار است به همه قربانیان خشونت های جنسی که در ارتش صورت می گیرد، امکان بدهد به طور شایسته و با مسئولیت پذیری به پرونده آن‌ها رسیدگی شود ».  

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.